על רקע ההסלמה הביטחונית בגבול הצפון והמשך הירי מצד חיזבאללה, מסתמן ניסיון להניע מהלך מדיני בין ישראל ללבנון
לפי דיווח בערוץ לבנוני, בשבוע הבא צפויות להתקיים שיחות בוושינגטון בין נציגים משתי המדינות במטרה לייצב את המצב ולהתקדם לעבר הפסקת אש
על פי הפרטים, שגרירת לבנון בארצות הברית כבר קיימה פגישות הכנה עם גורמים אמריקנים והציגה מסמך הכולל טענות להפרות לצד דרישה להפסקת הלחימה
המהלך המדיני מתרחש במקביל ללחימה בשטח כאשר הרמטכ"ל הדגיש במהלך ביקור בדרום לבנון כי צה"ל ימשיך לפעול ללא מגבלות להסרת האיומים ולפגיעה בכוחות חיזבאללה
לדבריו, מאז תחילת המבצע חוסלו אלפי פעילי הארגון וכי ישראל תמשיך לנצל כל הזדמנות להעמקת הפגיעה בו
הניסיון לקדם שיחות מדיניות לצד המשך הפעילות הצבאית ממחיש את המתח בין הרצון לייצב את האזור לבין המציאות הביטחונית המורכבת בשטח




















