הגל החמישי בעיצומו, ובכירים במערכת הבריאות מעריכים כי בשבועות הקרובים ימותו מאות חולי קורונה. מניתוח נתונים של אמ"ן עולה כי שיעור התמותה של לא מחוסנים בגילאי 60 ומעלה – גדול פי 10 משל המחוסנים. כך דווח הערב (חמישי) ב'כאן חדשות'.
לפי נתוני משרד הבריאות העדכניים להערב, מתו במשך השנתיים האחרונות שעברו מאז פרוץ מגיפת הקורונה בישראל – 9,400 חולי קורונה. בחודש האחרון מתו 1,141 חולי קורונה, כתוצאה מזן האומיקרון. מדובר בשניים עשר אחוזים מסך כלל הנפטרים, נתון גבוה במיוחד.
בכירים במערכת הבריאות מודים כי בשבועות הקרובים, עד סוף הגל החמישי וזן האומיקרון – ימותו עוד מאות בני אדם בישראל. ההערכה במערכת הבריאות מגיעה על אף הירידה החדה בנתוני התחלואה, מהסיבה שיש ממוצע של 20 אלף חולים חדשים לקורונה בכל יום.
גם בתחלואה הקשה ישנה איזשהי ירידה. אמש היו 1,155 חולים במצב קשה שאושפזו בבתי החולים ברחבי הארץ לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה, כשרק שלשום היו 1,170 חולים קשה ויום לפני היו 1,190 חולים במצב קשה – אך עדיין התמותה גבוהה במיוחד, עם ממוצע של 45 נפטרי קורונה בכל יום.
כאמור, בעקבות הנתונים הללו מעריכים במערכת הבריאות כי בשבועות הקרובים ימותו עוד מאות חולי קורונה, וזה מתחבר לנתון של מרכז המידע והידע הישראלי. במרכז ניתחו את נתוני התמותה בישראל בכלל גלי הקורונה, והם גילו כי כמות המבוגרים מעל גיל 60 שלא מחוסנים ונפטרו – גבוה פי עשרה מכמות הנפטרים באותה קבוצת גיל שלהם רק שהיו מחוסנים נגד הנגיף.





















למה לפתוח פה לשטן?
האם זו דרך התורה?