צילום: אלעד מלכה
שר הביטחון יואב גלנט, הגיע הבוקר (שלישי) לבסיס נבטים ושוחח עם טייסים, אנשי צוות אוויר וטכנאים. מפקד הבסיס, תא״ל יותם סיגלר פרט בפני השר את הפעילות המבצעית הנרחבת בימי הלחימה האחרונים.
גלנט אמר: ״פגשתי את הטייסים, את הנווטים, את המכוננים, את צוותי האוויר ואת צוותי הקרקע. יש לנו במה להתגאות, אחוז ההתייצבות הוא הרבה מעבר ל-100 אחוזים והחיל מבצע את משימותיו בהצלחה רבה.״
הוא הוסיף, ״המטוסים שלנו, מגיעים לכל נקודה ונקודה, למטוס הזה יש משימות רבות אבל לכל טיל יש כתובת. נגיע לכל אחד ואחד מאנשי החמאס.״
עוד אמר: ״לאנשי החמאס יש שתי אפשרויות: או למות בעמדות שלהם או להיכנע ללא תנאי, אין אפשרות שלישית. אנחנו נמחק את ארגון החמאס ונפרק אותו מכל היכולות שלו.״





















כל הכבוד לגלנט!!!!👏👏👏👏👏
כאילו שזה יקרה
ישראל מפחדת מהעולם ולא יכולה להשמיד את חמאס
וחמאס מנצלים את זה בחלומות הם יכנעו
הכל יכול לקרות רק ברצון ד הוא זה ששומר עלינו
יקרה ברצונו של ד