לע"נ חללי מלחמת "חרבות ברזל" בתפילה להשבת החטופים ולהצלחת חיילי צה"ל
לחן: בנצי שטיין שירה במקור: ארי היל חיים ישראל שירה:שלוימלה קרישבסקי & יונתן בלוי
אולפן סאונד ומיקס: יונתן בלוי
עריכת וידאו: שושי שרייבר
כתיבה: חיה ברנר
59 אהבו
9 לא אהבו
שרים יפה. אבל זה לא מתאים שהם לא אוחזים בנשק ועוזרים לחיילים.
ומה את עושה?
מאוד יפה השיר לא הבנתי למה כשאני עושה לייק בסוף הכתבה זה מכפיל את הלייק לא פעם אחתזה קרה לי.
שרים יפה. אבל זה לא מתאים שהם לא אוחזים בנשק ועוזרים לחיילים.
ומה את עושה?
מאוד יפה השיר לא הבנתי למה כשאני עושה לייק בסוף הכתבה זה מכפיל את הלייק לא פעם אחתזה קרה לי.