בטחוני

צילום: אייל מרגולין/פלאש90

חוסל ראש מערך הנ”ט בעזה; צה”ל תקף חוליית מחבלים בגבול הצפון | מתעדכן

מאז הכניסה הקרקעית לרצועת עזה, הותרו לפרסום שמותיהם של 16 לוחמים שנפלו בהגנה על עם ישראל וארץ ישראל • צה”ל יירט איום מתימן באזור אילת. יורט גם טיל קרקע אוויר ששוגר מלבנון וצה”ל תקף את חיזבאללה | כתבה מתעדכנת
  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

  • בחדר הניתוחים גילו במפתיע: האמא חולה בשלב מתקדם של ה'מחלה'

    תוכן מקודם

  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

  • השקעות יוקרה לא לעשירים בלבד>>>

    תוכן מקודם

  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

  • הקפה שלכם מעולם לא היה WHITE כל כך >>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

00:11 – שמחה רוטמן מודיע כי יתבע דיבה את כתב חדשות 12 גיא פלג שטען כי רוטמן אמר שדמם של האחים הלל ויגל יניב אדום מדמם של נרצחי הטבח בשמחת תורה.

22:03 – מחבלים מיידים אבנים על כוחותינו בעיירה ג’בה, מדרום לג’נין.‌‌

play-rounded-fill

פרסום לפי סעיף 27 א’ לחוק זכויות יוצרים

21:49 – תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב, מתפטר מהליכוד במחאה על הטיפול ביישובי העוטף.

21:28 – הצהרת נשיא המדינה יצחק הרצוג: מברך את האופוזיציה על האחריות שהיא מגלה. בעזרת ה’ ננצח.

21:19 – הצהרת נשיא המדינה יצחק הרצוג: קרוב לחודש עבר מאותו יום שחור. זה מטלטל וכולנו מרגישם את זה עלינו על הורינו ועל ילדינו.

20:52 – ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח היום בפעם השלישית מאז פרוץ המלחמה, עם קנצלר גרמניה אולף שולץ. רה”מ נתניהו סקר בפני הקנצלר את תמונת המצב של מהלך הלחימה. והודה לקנצלר על המשך תמיכתו במדינת ישראל.

20:50 – ראש הממשלה נתניהו שוחח היום (רביעי) עם ראש ממשלת תאילנד סרטה תוויסין. נתניהו הביע את תנחומיו הכנים בפני ראש ממשלת תאילנד על רציחתם וחטיפתם של אזרחי תאילנד במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס. ראש ממשלת תאילנד הביע צער ויגון על הטבח הנורא שהתרחש ב-7 באוקטובר.

ראש הממשלה נתניהו אמר כי ישראל עושה כל מאמץ להביא לשחרור כל החטופים ובכללם גם האזרחים התאילנדים; ועוד ציין כי הפצועים הזרים, ובכללם התאילנדים, מקבלים טיפול מיטבי כמו כל אזרחי ישראל. רה”מ נתניהו הביע את הערכתו לעובדים התאילנדים ולתרומתם למשק והביע תקווה כי רבים מתוך אלה שעזבו ישובו ארצה.

20:23 – דובר צה”ל: הלוחמים שנפלו תרמו תרומה מכרעת לביטחון ישראל, בזכותם אנחנו ננצח

20:22 – דובר צה”ל: נמשיך להגיב בעוצמה על כל ניסיון שיגור בגבול הצפון.

20:22 – דובר צה”ל: חשפנו שיחה בין אזרח למחבל חמאס, בו הוא דורש ממנו להעביר דלק לחמאס.

20:21 – דובר צה”ל: באמצעות שילוב כוחות מהיבשה מהאוויר ומהים, פרצו כוחות צה”ל את קו ההגנה הראשון של חמאס.

20:15 – חשד לחדירת רחפנים מעזה באזור נתיב העשרה.

19:47 – אזעקות בעוטף עזה.

19:47 – משרד הבריאות מעדכן כי מחר יתקיים תרגיל אר”ן (אירוע רב נפגעים) בבית החולים יוספטל באילת, במהלכו תורגש פעילות נרחבת של כוחות הביטחון, החירום וההצלה בעיר.

19:32 – מד”א מעדכן בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות בגזרת אשקלון: בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים. עדכון במידת הצורך

19:28 – הצהרת שר הביטחון יואב גלנט: האמבולנסים שיוצאים מרצועת עזה, נבדקים בתיאום עם המצרים.

19:27 – הצהרת שר הביטחון יואב גלנט: אין שינוי במטרות המלחמה. לא נסוגים ממיטוט חמאס.

19:26 – הצהרת שר הביטחון יואב גלנט: תומך בהעברת הכספים לרשות הפלסטינית. אנחנו מעוניינים ביציבות באזור.

19:26 – הצהרת שר הביטחון יואב גלנט: מביע אמון רב ברמטכ”ל רב אלוף הרצי הלוי.

19:25 – אזעקות באשקלון.

19:25 – הצהרת שר הביטחון יואב גלנט: אני פונה למשפחות הלוחמים הנמצאים בעזה. אני מחזק אתכם.

19:24 – הצהרת שר הביטחון יואב גלנט: איננו מעוניינים במלחמה נוספת, אבל אנחנו מוכנים בכל הגזרות. חיל האוויר מוכן לכל משימה. אני משוחח על בסיס יומיומי עם מזכיר ההגנה של ארה”ב.

19:23 – הצהרת שר הביטחון יואב גלנט: פגענו פגיעה קשה בכוח הנ”ט של חמאס. חיסלנו את מפקד הכוח של חמאס.

19:21 – הצהרת שר הביטחון יואב גלנט: אנחנו מתקדמים בהתאם לתכניות, ובהתאם ליעדים.

19:20 – הצהרת שר הביטחון יואב גלנט: צה”ל מתקדם בדרך להשגת היעדים של המלחמה. שילמנו מחירים כבדים, אני משתתף בצער העמוק של המשפחות.

19:00 – הנחיות פיקוד העורף למחר:

18:51 – נשיא המדינה יצחק הרצוג ישא נאום לאומה בשעה 21:15.

18:43 – ‏ביידן: אזרחים אמריקנים ראשונים צפויים לצאת מעזה היום ונוספים יצאו בימים הבאים.

18:39 – לאחר 35 דקות: הסתיימה פגישת לפיד נתניהו.

18:26 – בלחימה ברצועת עזה במהלך היום, נפצע לוחם מגדוד 184, חטיבה 14, באורח קשה. משפחתו עודכנה.

18:25 – הותר לפרסום שמו של חלל צה״ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו – רס״ל (מיל׳) שלו ציון שרעבי בן 22, מטנא עומרים, חובש קרבי בגדוד 749 בחטיבת ביסל״ח. נהרג מפגיעת פצצת מרגמה במהלך פעילות מבצעית במרחב בארי.


צילום: אתר צה”ל

18:06 – ראש האופיזציה לפיד נכנס כעת ללשכת רה״מ לתדרוך הביטחוני.

17:53 – שלושה גורמי ביטחון מצריים וגורם פלסטיני אמרו כי לפחות 320 בעלי דרכון זר עברו לשטח מצרים מרצועת עזה, בפעימה הראשון של פינוי בעלי אזרחות כפולה מהרצועה. הגורם הפלסטיני הוסיף כי הם עזבו את הרצועה בשישי אוטובסים – וכי פינוי הזרים יימשך בימים הקרובים.

17:12 – בצה”ל מעריכים כי לא יהיה מנוס מפעולה בבתי החולים בעזה. עוד מערכים כי כ-3,000 מחבלי חמאס חדרו לישראל בשבת ב-7/10 – שליש מהם (כ-1000) חוסלו, מאות נוספים נשבו בישראל, כמחציתם הצליחו לחזור לעזה (ורבים מהם חוסלו מתחילת המלחמה).

17:01 – מנהל בית החולים שפאא: עשרות הרוגים ופצועים כתוצאה מתקיפה של צה”ל בסמוך למאפיית א-שרק ברחוב נצר בעיר עזה. ע”פ ערוצים פלסטינים רוב הנפגעים הם תושבים שעמדו בתור לקנות לחם.

16:47 – דובר צה”ל: בהמשך להתרעה במרחב שתולה, זוהו מספר שיגורים של פצצות מרגמה לפני זמן קצר לעבר המרחב, השיגורים נפלו בשטחים פתוחים. אין נפגעים. כלי טיס של צה”ל זיהה את החוליה שביצעה את הירי ותקף אותה. בנוסף, טנק של צה”ל תקף חוליות מחבלים שניסו לשגר טילי נ”ט משטח לבנון לשטח ישראל במרחב שתולה. כמו כן, זוהו מספר שיגורי מרגמה לפני זמן קצר לעבר מרחב שומרה. אין נפגעים. צה”ל יורה לעבר מקורות הירי.

16:22 – צה״ל: השלמנו את ההודעות לכל משפחות הנופלים בקרבות אתמול ברצועת עזה.

16:14 – תיעוד מנפילה בראשון לציון.

play-rounded-fill

צילום: שימוש לפי סעיף 27 א

16:13 – משרד החוץ של ירדן החליט להחזיר את השגריר בישראל להתייעצויות ברבת עמון לאות מחאה על הפעולה הקרקעית בעזה. במקביל במשרד החוץ הירדני הודיעו כי השגריר הישראלי ברבת עמון, רוגל רחמן, שנמצא בישראל מתחילת המלחמה לא ישוב לירדן עד שהמלחמה תיפסק.

16:09 – מד”א: בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות: בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים.

16:02 – שוב ירי רקטי מעזה: אזעקות צבע אדום באזור דן- מרכז הארץ, אזור השפלה, אזור לכיש. מספר יירוטים במרחב.

16:58 – סמ”ר שי ארוס בן 20, מחולון, חובש קרבי בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה – 15 נפלו בכניסה הקרקעית בזמן שהגנו על על עם ישראל וארץ ישראל. יהי זכרם ברוך.

16:55 – הותר לפרסום כי במהלך הלחימה ברצועת עזה הבוקר, נפצעו שני לוחמים מגדוד 101, חטיבת הצנחנים באורח קשה. משפחותיהם עודכנו.

15:52 – מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה בהצהרה מיוחדת: ״הגשנו למתווכים חזון שכולל את הפסקת המתקפות על עזה, פתיחת המעברים, מימוש עסקת חילופי שבויים, ופתיחת נתיב מדיני להקמת מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים. אבל נתניהו גורר רגליים״.

15:35 – הותר לפרסום: סמ”ר איתי יהודה ז”ל, לוחם גבעתי, נפל בקרב ברצועת עזה. מניין החללים מתחילת התמרון עומד על 14. יהי זכרו ברוך.

15:31 – צבע אדום בשתולה שבצפון.

15:25 – אל-ג’זירה: “פצועים הפלסטינים מתו באמבולנסים בזמן שהמתינו לתהליך מצרי ממושך של בדיקת דרכונים במעבר גבול רפיח”.

15:16 – אחרי הקרנת הסרט לח”כים הקפיצו עכשיו לכנסת שלושה פסיכולוגים בכירים, חלקם מתמצאים בטיפול פסיכולוגי בחירום, לבקשת כמה ח”כים שלא מצליחים להתאושש מהמראות.

14:50 – ג’וזפ בורל, שר החוץ של האיחוד האירופי: “נחרד ממספר ההרוגים הגבוה בהפצצה בג’באליה. בטיחות והגנה על חיי אזרחים אינה רק חובה מוסרית אלא גם חובה משפטית”.

14:33 – מד”א: בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות באשקלון ובעוטף: בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים.

14:26 – אזעקות באשקלון ובעוטף עזה.

14:09 – דובר צה״ל: טנק של צה”ל תקף לפני זמן קצר חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ”ט משטח לבנון לשטח ישראל במרחב זרעית. ‏בנוסף, מחבלים ירו לפני זמן קצר משטח לבנון לעבר שטח ישראל במרחב יפתח, אין נפגעים. צה”ל יורה לעבר מקורות הירי.


צילום: שימוש לפי סעיף 27 א

14:02 – כלי תקשורת לבנוניים: צה”ל תקף בית בכפר עיתא א-שעב, בדרום לבנון.

14:00 – ערוצים פלסטינים: זה ההרס שנגרם באזור אלפאלוג’א במערב מחנה הפליטים ג’באליא בעקבות תקיפה במקום לפני כשעתיים.

play-rounded-fill

13:56 – כעת בכנסת מקרינים לחכי״ם את סרט הזוועות של אירועי 7.10 שהוכן על ידי דובר צהל. חברי כנסת יוצאים בוכים בזה אחר זה.

13:51 – המתיחות בין ישראל ללבנון: דובר יוניפי”ל, אנדראה טננטי, הביע חשש בריאיון לעיתון אלערבי אלג’דיד, מפני התפתחות מלחמה באזור: “אנו מודאגים מהמצב הנוכחי ולמרות שרוב חילופי האש היו במרחק קילומטרים מהקו הכחול, הם הפכו אינטנסיביים. האפשרות לטעות בהערכה שתביא למלחמה הפכה ממשית”.

13:20 – משרד הבריאות של חמאס בעזה: 8,796 הרוגים פלסטינים ו-22,219 פצועים – מתחילת המלחמה.

13:00 – עלה ל-13 מספר ההרוגים בעזה אתמול: סמ”ר רועי סרגוסטי, מפקד כיתה בגבעתי מחוות נחל הרועה, נפל אתמול במהלך הקרבות ברצועת עזה. הודעה נמסרה למשפחתו.

12:40 – צה”ל ושב”כ פועלים כנגד ארגון הטרור חמאס ברחבי יהודה ושומרון. הלילה נעצרו ביהודה ושומרון 46 מבוקשים, מתוכם 30 פעילים בארגון הטרור חמאס.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-1180 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, כ-740 משוייכים לארגון הטרור חמאס.

12:30 – ברצועת עזה מדווחים כי צה”ל מגביר כעת את עוצמת התקיפות בצפון הרצועה.

12:15 – העזתים מדווחים על היתקלות בין כוחותינו למחבלים מארגון הטרור חמאס באזור תל אל-הווא בעיר עזה וקולות ירי נשמעו באזור רפיח שבדרום הרצועה. קולות ירי נשמעים גם באזור ג’חור אל-דיכ ואזור אל-מוגראקה, שבמזרח מרכז עזה.

11:55 – חמאס עם תיעוד של שיגורי רקטות לישראל:

play-rounded-fill
11:45 – דיווח בתקשורת המצרית: קבוצה ראשונה של פצועים מעזה מפונה למצרים באמבולנסים דרך מעבר רפיח.

11:37 – צבע אדום בעוטף עזה.

11:08 – בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות: צוותי מד”א יצאו לסרוק זירות בהן דווח על נפילות. עדכון בהמשך במידת הצורך.

11:00 – צבע אדום באשדוד, אשקלון והסביבה. אזעקות גם בעוטף עזה.

10:35 – ראש הממשלה בנימין נתניהו: “אנחנו במלחמה קשה. זאת תהיה מלחמה ארוכה. יש לנו בה הישגים חשובים, אבל גם אבידות כואבות. אנחנו יודעים – כל חייל שלנו הוא עולם ומלואו. עם ישראל כולו מחבק אתכן, המשפחות, מעומק ליבנו. כולנו אתכן בשעת יגונכם הכבד. חיילינו נפלו במלחמה שאין צודקת ממנה, המלחמה על הבית. אני מבטיח לכם אזרחי ישראל: אנחנו נמשיך עד שנמלא את המשימה – אנחנו נמשיך עד לניצחון”.

play-rounded-fill

10:20 – דובר צה”ל על האיום מתימן – והיירוט שבוצע באזור אילת גם הלילה: “לא נשקפה סכנה לאזרחים, אנחנו ערוכים להגן על המרחב הזה – ויודעים גם להתקיף במקום ובזמן שנחליט”.

10:15 – דובר צה”ל דניאל הגרי בהצהרה: “כוחותינו ממשיכים להעמיק את הפעולה באופן משמעותי בצפון הרצועה. במהלך הלילה הלוחמים ניהלו קרבות משמעותיים”.

09:50 – סוכנות המודיעין של דרום קוריאה: נתגבר את מערך איסוף המודיעין האנושי בעקבות “כישלון המוסד הישראלי”. עוד מסרו כי מנהיג צפון קוריאה קים ג’ונג און הנחה את אנשיו “למצוא דרכים לסייע לפלסטינים”.

09:40 – בעזה מדווחים על תקיפה של חיל האוויר בסמוך לבית החולים שיפא

play-rounded-fill
09:30 – דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס: הושג הסכם שיאפשר את יציאת האזרחים הזרים דרך מעבר רפיח. לאמריקנים בלבד יש כ-400 אזרחים בעלי אזרחות אמריקנית בעזה (1000 כולל המשפחות). מדובר באזרחים זרים שחיו ברצועת עזה, ולא באזרחים הזרים שנחטפו על ידי חמאס.

09:10 – במבצע לסיכול טרור של חטיבת מנשה כוחות הביטחון עצרו בג’נין את המחבל עטא אבו רמילה שהסית, קידם ומימן טרור; כלי טיס תקף מחבלים שירו לעבר כוחותינו במחנה הפליטים ג’נין.

play-rounded-fill

צילום: דובר צה”ל

09:00 – הקבינט המדיני ביטחוני שהיה אמור להתכנס הערב בשעה 21:00 יידחה למחר בשעה 18:00, כך הודיעו בלשכת ראש הממשלה לשרים.

08:45 – בהתאם להערכת המצב וכחלק מתגבור מאמץ ההגנה במרחב, ספינות טילים של זרוע הים הגיעו אתמול למרחב ים סוף.

play-rounded-fill

צילום: דובר צה”ל

08:00 – שר הביטחון יואב גלנט: “נפילתם של לוחמי צה״ל בקרבות למול מחבלי חמאס בעזה היא מכה קשה וכואבת. ליבנו ומחשבותינו עם משפחותיהם היקרות. ‏הישגיה המשמעותיים של הלחימה העוצמתית בעומק הרצועה גובים לצערנו מחיר כבד. אנו ערוכים ונכונים למערכה ארוכה ומורכבת הדורשת העזה, נחישות והתמדה – אנחנו ננצח”.

07:50 – דובר הפנטגון הודיע: ארצות הברית תשלח 300 חיילים נוספים למזרח התיכון. “הכוח נועד לתמוך במאמצי ההרתעה האזוריים ולחזק עוד יותר את יכולות ההגנה האמריקניות”.

07:45 – הלילה שוב נותק האינטרנט ברצועת עזה, אך בכל זאת מגיעים מעט דיווחים מפלסטינים שיש להם מעט קליטה, המדווחים על המשך הקרבות העזים בשטח.

07:30 – חברת הסלולר הפלסטינית ג’ואל הודיעה לפנות בוקר: “שירותי התקשורת והאינטרנט ברצועת עזה הופסקו לחלוטין – בעקבות עוד ניתוק של קווים בין-לאומיים שחוברו בעבר”.

07:20 – כוחות צה”ל זיהו רכב שנשא טילי נ”ט בעת שנסע לכיוון הכוחות הפועלים ברצועת עזה. בעקבות כך, הכווינו הכוחות הקרקעיים כלי טיס שביצע ירי לעבר הרכב. זוהתה פגיעה.

play-rounded-fill

צילום: דובר צה”ל

07:15 – כוחות משולבים של צה”ל תקפו במהלך הלילה מטרות טרור רבות ברחבי רצועת עזה, ביניהן מפקדות מבצעיות וחוליות של מחבלי חמאס.

במהלך הלחימה אתמול לוחמי צה”ל זיהו מחבלים רבים של ארגון הטרור חמאס שהתבצרו במבנה רב קומות במרחב ג’באליה שבצפון רצועת עזה. המבנה מוקם בסמוך לבית ספר, מרכז רפואי ומשרדים ממשלתיים. הלוחמים הכווינו כוחות אוויריים שתקפו את המחבלים.

תיעוד מהמשך הפעילות הקרקעית של לוחמי צה”ל ברצועת עזה:

play-rounded-fill

צילום: דובר צה”ל

06:35 – דובר צה”ל מפרסם תמונות מהפעילות הקרקעית של כוחות צה”ל ברצועת עזה:

06:30 – דובר צה”ל מתיר לפרסם הבוקר (רביעי) את שמותיהם של 9 לוחמים שנפלו כולם בצפון רצועת עזה, בקרב הירואי שניהלו להגנה על ארץ ישראל ועם ישראל.

שמות החללים:

– סגן אריאל רייך (Ariel Reich), בן 24, מירושלים, קצין לוחם בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

– רב״ט אסיף לוגר (Asif Luger), בן 21, מיגור, לוחם בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

– סמל עדי דנן (Adi Danan), בן 20, מיבנה, מפקד כיתה בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

– סמ״ר הלל סולומון (Halel Solomon), בן 20, מדימונה, לוחם בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

– סמ״ר ארז מישלובסקי (Erez Mishlovsky), בן 20, מאורנית, לוחם בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

– סמ״ר עדי ליאון (Adi Leon) בן 20, מניל״י, לוחם בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

– רב״ט עידו עובדיה (Ido Ovadia), בן 19, מתל אביב, לוחם בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

– רב״ט ליאור סימינוביץ (Lior Siminovich), בן 19, מהרצליה, לוחם בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

– סמ״ר רועי דאוי (Roei Dawi), בן 20, מירושלים, מפקד כיתה בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

בנוסף, במהלך הלילה, לוחמי ההגנה האווירית יירטו איום אווירי שזוהה במרחב ים סוף, דרומית לאילת. בצה”ל אומרים כי לא נשקפה סכנה לאזרחים ולא זוהתה חדירה לשטח ישראל.

חבר הלשכה המדינית של החות’ים, חזאם אל-אסד, צייץ בחשבון הטוויטר מילה אחת בערבית ובעברית – “אילת”. רק אתמול קיבלו החות’ים אחריות על שיגור טילים וכטב”מים לעבר ישראל בשלוש הזדמנויות שונות מפרוץ המלחמה.

בנוסף, במהלך הלילה, צה|ל הפיל טיל קרקע-אוויר שנורה משטח לבנון לעבר כלי טיס מאויש מרחוק של צה”ל.

play-rounded-fill

צילום: דובר צה”ל

כלי טיס של חיל האוויר תקפו בתגובה את מקור הירי ממנו שוגר הטיל וכן את החוליה שביצעה את השיגור.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

כתבות חדשות באתר

אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
ר' דוד גולדמן חלם על הלווייתו שבוע לפני שנפטר, ולא עצר את פעילותו
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
מה מביא ישראלים רבים להשקיע בחו"ל?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
הצצה לחייו של אלימלך בן ה8, הסובל משיתוק מוחין
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture