לאחר 47 ימי שבי בידי חמאס, ולאחר שחמאס מרט את עצביהם של אזרחי ישראל עוד ועוד, סמוך לשעה 18:30 עברו החטופים דרך מעבר רפיח לידי גורמי ביטחון ישראלים, ולאחר מכן הגיעו ארצה 13 חטופים ראשונים מתוך העסקה הכוללת כ-50 חטופים.
נוסף עליהם הוחזרו גם 12 עובדים זרים תאילנדים.
אלו שמות החטופים שהוחזרו:
משפחת אשר: דורון כץ-אשר (בת 34), רז אשר (בת 4), אביב אשר (בת שנתיים)
משפחת אלוני: דניאל אלוני (בת 45), אמיליה אלוני (בת 5),
משפחת מונדר: רות מונדר (בת 78), קרן מונדר (בת 54), אוהד מונדר (בן 9)
ואלו האזרחיות המבוגרות שחזרו לארץ: עדינה משה (בת 72), חנה קציר (בת 76), מרגלית מוזס (בת 77), חנה פרי (בת 79), יפה אדר (בת 85).





















מרגששש, שנזכה שכולם ישובו במהרה!
ברוך ה'!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה מרגש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ברוך מתיר אסורים
ברוך מתיר אסורים
ברוך מתיר אסורים ובע"ה יחזרו כולם
נא להתפלל להחזרתם כל השבויים תהילים נ"ה
מה מרגש? אוטובוס נוסע 50 שניות?
חחח הרגת אותננוווווווו
לדעתי לא היו צריכים לעשות את העיסקה משום שזה יעודד את כל אירגוני הטרור לחכות אותם משום שבסוף ירויחו אלא היו צריכים להשטיח את כל עזה עם החטופים כמובן שצריך לשאול פוסק אם מותר לעשות כך לפי ההלכה
אין צורך .אין לך מושג כמה הם אפסים ופחדנים.רק להמשיך ללחוץ עליהם והם יחזירו את השבויים תמורת לחם
מסכימה- מבחינתם המוכנות של ישראל לעשות הכל על מנת להחזיר את החטופים היא חולשה שהם ינצלו עד תום כדי לקשור את ידיה של ישראל ולא לאפשר לה להשלים את המלחמה.
להערכתי, המלחמה די הסתיימה וחמאס בסופו של דבר ימשיך לשלוט בעזה.
על זה נאמר דיבורים כמו חול.
רואים את אזלת היד של המאמינים בכוחי ועוצם ידי.
רק משיח, אין פתרון חוץ ממלכות ה'.
אנחנו ננצהח