"הוא מת לאכול אותנו": לוחמי צה"ל הגיעו לחלץ את האריה של עזה • צפו
לוחמי צה"ל שנמצאים כעת בלב הרצועה פועלים לחיסול חמאס - אך לא רק • בעקבות המתקפות של חיל האוויר, חיות רבות ברחו מגני החיות, ובעלי החיים שלא ברחו נותרו ללא אוכל וסיוע • צה"ל פועל לטפל בבעלי החיים ו"לאריה של עזה"
wow
אפשר להביא לו כמה מחבלים (שמתו) בטוח שיהיה מרוצה
למה מתים?, פראייר
למה שמתו??? הוא אוהב טרי טרי
בידיוקקק רק טרי
מדהים
מיסכן מורעב קודם כל להביא לו אוכל וככה לא מחזיקים אריה הוא צריך מרחב גדול כמו בספארי ,זה צער בעלי חיים, כמה עצוב
רגיים מתוקים עם חיוכים של החיילים
הוא לא אוכל דברים מגעילים
אולי הוא בעצמו מחבל, אולי שטפו לו את המוח?
לא להפציץ ליד גן חיות או אולי העכברושים חפרו שם מנהרות