260 אהבו
17 לא אהבו
יאללה שיפציצו גם שם
ברוך השם כן ירבו אמו!!
זה נראה כמו פירים חדשים למנהרות.
למה זרוק לפח יותר קל
הייתי מציע לייבא גופות מחבלים מעזה ולהפוך את קבריהם לעיצוב החדש של הכיכרות בעיר שדרות
אותם כיכרות בהם הסתובבו טויוטות המוות
מצוין! אומרים שזה מדשן טוב . יצמח שם אחלה דשא ופרחים
יאללה שיפציצו גם שם
ברוך השם כן ירבו אמו!!
זה נראה כמו פירים חדשים למנהרות.
למה זרוק לפח יותר קל
הייתי מציע לייבא גופות מחבלים מעזה ולהפוך את קבריהם לעיצוב החדש של הכיכרות בעיר שדרות
אותם כיכרות בהם הסתובבו טויוטות המוות
מצוין! אומרים שזה מדשן טוב . יצמח שם אחלה דשא ופרחים