צילום פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות
כוחות צה"ל הרסו הלילה (שני) את ביתו של המחבל מועאז אלמצרי בשכם, שביצע את הפיגוע בצומת חמרה, בו נרצחו לאה לוסי די ובנותיה רינת ומאיה הי"ד, תושבות אפרת. הפלסטינים פרסמו את תיעוד ההרס במקום.
ביום שישי בבוקר, בעיצומם של הרמדאן וחג הפסח, סמוך לשעה 10:55, מחבלים פלסטינים פתחו בירי מרכב לעבר כלי רכב ישראלי באזור צומת חמרה שבבקעת הירדן. ברכב הישראלי נסעו לוסי (לאה) די, בת 48, ושתי בנותיה, מאיה ורינה די, בנות 20 ו-15.
תחילה המחבלים ירו לעבר הרכב מהנתיב הנגדי. לאחר מכן ביצעו פניית פרסה ואחרי שהסיטו את הרכב מהכביש, ביצעו וידוא הריגה בנוסעות על ידי ירי צרורות מנשק מסוג קלשניקוב. כוחות הביטחון שקיבלו דיווח על האירוע סברו תחילה כי מדובר בתאונת דרכים, אך עם הגעת הכוחות לשטח התגלו סימני ירי על הרכב.
כתוצאה מהירי נקבע מותן של שתי הבנות. האם נפצעה באורח קשה-אנוש ופונתה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע מותה כעבור שלושה ימים.





















כן יאבדו כל אויביך ה'!!!
כ"כ הרבה זמן עבר כמעט שוכחים רת הפיגוע מחמת שהיו מאז כ"כ הרבה פיגועים
למה לוקח כ"כ הרבה זמן
צריך חוק שיאפשר להרוס עוד באותו היום רק אז המהלך ירתיע ואם ח"ו המדינה טעתה אז תפצה
עוד חודש הכל בנוי מחדש. חבל על המאמץ.
להרוס את כל הבניין.
זה לא עונש לוקח 30 ימים כדי לשפץ שוב את הבית גם אני רוצה שישברו לי את הקירות בבית אני רוצה לשנות את התכניות של הבית שלי זה יחסוך לי את הכסף של השבירה, צריך למלאות את הבית בבטון כמו שהמנהל עושה כדי שלא יוכלו לשפץ או להעביר את הבית ליהודים שרוצים
זה לא עונש לוקח 30 ימים כדי לשפץ שוב את הבית גם אני רוצה שישברו לי את הקירות בבית אני רוצה לשנות את התכניות של הבית שלי זה יחסוך לי את הכסף של השבירה, צריך למלאות את הבית בבטון כמו שהמנהל עושה כדי שלא יוכלו לשפץ או להעביר את הבית ליהודים שרוצים
זה לא עונש לוקח 30 ימים כדי לשפץ שוב את הבית גם אני רוצה שישברו לי את הקירות בבית אני רוצה לשנות את התכניות של הבית שלי זה יחסוך לי את הכסף של השבירה, צריך למלאות את הבית בבטון כמו שהמנהל עושה כדי שלא יוכלו לשפץ או להעביר את הבית ליהודים שרוצים