באתר החרמון עדיין מצפים למשקעים מ'קורל'. בנתיים היא בהחלט מקפיאה עם טמפ' שהגיעה ל-7°-. גובה השלג במפלס התחתון כ-15 סמ' ובעליון כ-50 סמ'. הבוקר בהיר מאוד באתר שעדיין סגור למבקרים ומוגדר כשטח צבאי סגור.
באתר החרמון עדיין מצפים למשקעים מ'קורל'. בנתיים היא בהחלט מקפיאה עם טמפ' שהגיעה ל-7°-. גובה השלג במפלס התחתון כ-15 סמ' ובעליון כ-50 סמ'. הבוקר בהיר מאוד באתר שעדיין סגור למבקרים ומוגדר כשטח צבאי סגור.
וואו איזה יפה!
מה רבו מעשיך ה'!
המממ,
מהמם!
אבל אני רק שאלה, קור אימים? תמיד התחבר לי אימים עם חום. קור הולך בדרך כלל עם כלבים….
אבל אני זורם 🙂