בשל מידע מודיעיני שהתקבל היום (שני) בשב"כ על מפגע שככל הנראה חמוש ועושה דרכו למרכז הארץ מכיוון השומרון, הוקפצו כוחות רבים שהחלו לנהל מרדף על כביש ירושלים-תל אביב. צוות טקילה הוקפץ במקביל לחבלן המשטרה.רכב חשוד נעצר – האירוע הסתיים.
המשטרה עצרה כעת רכב חשוד בכביש 6 סמוך למחלף קאסם ובו 9 נוסעים שב"חים שעוכבו לחקירה. המשטרה ניהלה בשעה האחרונה מרדף, בעקבות חשד במישור הבטחוני, אחר רכב שנע מכיוון ירושלים למרכז הארץ.
הרכב נעצר כעת בכביש 6 סמוך למחלף קאסם וכלל יושבי הרכב נעצרו ויועברו לחקירת גורמי הבטחון הרלוונטים, בהתאם לממצאים בשטח.
חבלן משטרה מבצע סריקות ברכב, לשלילת המצאות פריטי אמל"ח.





















אז חמוש או לא חמוש?
איפה היה צוות תקילה. ב. 7/10
נלחמו בדרום כמו גיבורים.
"אם ה' לא ישמור שווא שקד שומר"
ה' שומר ולא אברכים שלא יוצאים למלחמה.
מוות לשבחים, יש לבצע בשטח.
שלא יגיע להחלטת השופטים הפרו פלסטינים