זעזוע בביתר עילית: אלמונים הגיעו באישון ליל לביתו של רב העיר הגאון רבי חיים וייס, ללא הודעה מוקדמת, ותקפו אותו מילולית בצורה מבזה וחצופה.
ל'חדשות JDN' נודע כי הסיבה למתקפה הבזויה היא מכתב תמיכה שכתב רב העיר לאחד מתושבי העיר, יהודי תלמיד חכם המעורב, על פי הנטען, בכתיבת ביאור לחומש שיש אודותיו מחלוקת של רבנים וגדולי ישראל. יש האוסרים את הלימוד, אחרים תומכים בפירוש.
לדברי תושבים שפנו ל'חדשות JDN', ה"פלישה" לביתו של רב העיר, ללא הודעה מוקדמת, לוותה בדברי גידוף ונאצה ובצעקות רמות שהעירו את כל השכנים.
לטענתם, רק לאחר שהרבנית איימה להזמין את המשטרה, הפולשים, שניסו להטיל אימה על רב העיר, עזבו את הבית.
הרוחות בביתר עילית סוערות מאוד. תושבים פרסמו מחאה נמרצת נגד אותם גורמים קיצוניים שכונו במודעות המחאה "אפיקורסים" ו"עדת קורח הנועדים על ה'", במחאה על הפגיעה בכבודו של רב העיר.





















מזעזע
רשעים ארורים
פשוטו של מקרא???
אלא מאי? זה רק מראה את השפלות של המתנגדים לחומש הנפלא ואת הריקנות של מי שמתיימרים לקנא לשם שמים.
כן תשובה נכונה אכן כן
הפגיעה בגדול כמו הגאון רבי חיים וייס שליט"א
היא חציית קו אדום דרדור חמור בצורת אנוש
הגאון שליט"א הוא ענק בתורה ויראה אוי לאותה בושה
בזיון כבוד התורה – ובני קורח לא מתו
מזעזע.
הם בטוח היו "חרדים"?
כי חרדי אמיתי (=מי שחרד לדבר ה') יודע שצריך מאוד להיזהר בבנ"א לחברו, בפרט כלפי רב בישראל.
"שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב… וכל דבריהם כגחלי אש"