אני חלמתי על התוצאות של הלוטו, אבל סיפרתי את זה רק אחרי שהתוצאות התפרסמו
"\"דוד\""
יוני 22, 2024 11:31 pm
לכל המצחקקים מדובר באדם שאני מכיר אישית הוא סגן ראש העיר באר שבע מטעם ש"ס וגם
מזכה הרבים ומקרב נוער לאבינו שבשמיים אין לבן אדם שום יומרה שהוא איזה נביא זה לדעתי סתם חוויה אישית
שהוא חווה ולא היה צריך לעשות מזה כזה ענין
מביך
ממש..
איך זה קשור למביך ,מה ההתנשאות הזאת???
שכוייח מה אתה רוצה שעכשיו נעמוד בתור לבקש ברכות
אני חלמתי על התוצאות של הלוטו, אבל סיפרתי את זה רק אחרי שהתוצאות התפרסמו
לכל המצחקקים מדובר באדם שאני מכיר אישית הוא סגן ראש העיר באר שבע מטעם ש"ס וגם
מזכה הרבים ומקרב נוער לאבינו שבשמיים אין לבן אדם שום יומרה שהוא איזה נביא זה לדעתי סתם חוויה אישית
שהוא חווה ולא היה צריך לעשות מזה כזה ענין
הכן כך נראה לפי הסגנון
די לרמיזות ולשנאת חינם.
יאאלה יאאלה חלאס עם החרטות האלה
מאוד מביך להשתמש בחטופה מילא היית חולם עליה לפני השחרור לפרסם דבר כזה לפני 3 ימים?
לפי שפת הגוף רואים שאין אמת בדבריך תעשו חשבון נפש לפני יום הדין