הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע אמש (ראשון) לבסיס האימונים של חטיבת גולני וקיים תחקיר ראשוני עם המפקדים.
הרמטכ"ל שוחח עם המפקדים וצוותי הרפואה בבסיס ושיבח את תפקודם באירוע הקשה והמורכב.
הרמטכ"ל התייחס לאירוע הקשה ואמר: "אנחנו במלחמה, ותקיפה של בבסיס אימונים בעורף היא קשה והתוצאות כואבות. פעלתם היטב בטיפול ופינוי הפצועים והנפגעים. חבקו את המשפחות השכולות, לוו את הפצועים וחזקו את המפקדים והחיילים.
"אנחנו ממשיכים להילחם ולהתאמן לקראת הבאות. חטיבת גולני רשמה הישגים רבים במלחמה והתמודדה בנחישות עם מצבים קשים, לכו בדרך המורשת".
מוקדם יותר הבוקר הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם:
– סמל עומרי תמרי (Omri Tamari) הי"ד, בן 19, ממזכרת בתיה, חייל בהכשרת לוחמי חי"ר, בא"ח גולני, חטיבת גולני, נפל כתוצאה מפגיעת כטב"ם.
– סמל יוסף הייב (Yosef Hieb) הי"ד, בן 19, מטובא זנגריה, חייל בהכשרת לוחמי חי"ר, בא"ח גולני, חטיבת גולני, נפל כתוצאה מפגיעת כטב"ם.
– סמל יואב אגמון (Yoav Agmon) הי"ד, בן 19, מבנימינה גבעת עדה, חייל בהכשרת לוחמי חי"ר, בא"ח גולני, חטיבת גולני, נפל כתוצאה מפגיעת כטב"ם.
– סמל אלון אמיתי (Alon Amitay) הי"ד, בן 19, מרמות נפתלי, חייל בהכשרת לוחמי חי"ר, בא"ח גולני, חטיבת גולני, נפל כתוצאה מפגיעת כטב"ם.
בנוסף, באירוע בו נפלו סמל אלון אמיתי הי"ד, סמל יוסף הייב הי"ד, סמל יואב אגמון הי"ד וסמל עומרי תמרי הי"ד נפצעו אתמול (א׳) באורח קשה שמונה חיילים מבא"ח גולני.




















