דעות

צילום: יונתן סינדל/פלאש90

עמדו שעות בחום הבני ברקי רק כדי שיוכלו להריע לו / עו”ד נתן רוזנבלט

על חברי הכנסת שלנו להכריז קבל עם ומסך (כמובן לאחר שאלת פיהם של מורי האומה) כי איננו קשורים אוטומטית לגורלו של נתניהו, ועם כל האהדה אליו, לא נהסס ללכת עם מי שיוכל להציל את יבנה וחכמיה
  • כמה מנהגים של פסח יש לכם במשפחה?

    תוכן מקודם

  • הכסף שיעשה לכם פירות

    תוכן מקודם

  • המשקה בכשרות המהודרת לפסח שיכניס לכם המון טעם לחג>>

    תוכן מקודם

  • נחשף המדריך לגיוס כספים של המנטור העולמי

    תוכן מקודם

  • כמה מנהגים של פסח יש לכם במשפחה?

    תוכן מקודם

  • ההמצאה שתשנה את החקלאות העולמית

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

שבוע קשה עבר על נתניהו, בין חקירה מביכה אחת (בה התברר כיצד הוא נהג לשנורר מהחברים) לאחרת (בה מתברר מה הוא גמל להם), בין פליטת פה של אמסלם (חצי מנדט ברחו לסמוטריץ) לבין זו של יואב קיש (חצי מנדט לסער). כמה רגעים של נחת היו לו בבני ברק, כאשר הוא הגיע והתקבל בכבוד ששמור רק לגדולי הדור ממש. כולל שירת לבנימין אמר בתופים ובמחולות. נדהמתי ופניתי לידיד ב’דגל’, מישהו שיודע משהו, תגיד לי לא מוגזם לדעתך לשיר “ידיד השם” על מחלל שבת בפרהסיה? זה כבר מכוון, לא סתם לקבל בנימוס ח”כית שלא מכירה את הקודים הפנימיים של “מפאת שיבושי הדואר וכו'” ולא מבינה שההזמנה במייל היא לא באמת.

התשובה הכנה שלו הדהימה אותי שבעתיים: תראה מה הולך בחוץ תבין הכל, ואכן, בחוץ המתינו לביבי המוני בחורי ישיבות, מסלתה ושמנה, ועמדו שעות בחום הבני ברקי רק כדי שיוכלו להריע לו (מרחוק, היו גדרות וכו’ מישהו ידע שצריך להכין את השטח לפני שהוא מגיע) בסגנון שאפילו בליכוד עצמו אינו מקבל.

“מה אתה רוצה?” אותו דגלאי שואל, “אלו קולות שילכו לסמוטריץ אם אנחנו לא אחריו”. ביררתי ולצערנו הוא צודק. המצב היום שחברי הכנסת אומרים דבר אחד על מה הם חושבים על השותפות איתו, ודבר אחר לחלוטין הם אומרים בחוץ, רק שלא יברחו מצביעים. לבוא בטענות לפוליטיקאי טרם בחירות שלא ידקלם מה שהמצביעים רוצים לשמוע, זה כמו לצפות ממשפחת נתניהו לא לקחת בחינם סיגרים קובנים (מסוג מאוד מאוד מסוים, שאדון מילצ’ן היה צריך לחפש בדיוטי פרי שעות כעדותו).

שמעתי פעם ווארט נפלא על “פני הדור כפני וכו'” הכלב הולך לפני האדון, אך תמיד מסתכל אחורה ומנסה לנחש להיכן האדון רוצה להוביל אותו. אנחנו מצפים מחברי הכנסת שילכו נטו עם דעת התורה, ומי שלא רוצה שיצביע לבן גביר (ויתחרט אחר כך, מי שעשה את הצרות הגדולות לביבי שבגללן לא יכל אפילו לשתות קפה עם עבאס זה הוא). לא מדובר ברבים ולא משנים את האמת לקראתם.

כל מי שעיניו בראשו רואה כי אין כמעט סיכוי שביבי יחזור, הסיפורים הללו עומדים לצאת כל יום בעדויות, והתקשורת ששונאת אותו ואוהבת את יאיר תפמפם את זה שוב ושוב, גם אם הפרקליטות שוב תיפול בכמה ריג’קטים קטנים, הם כבר ידעו להסתיר זאת וללבות את הסלידה ממעשיו של קינג ביבי, לא צריך הרבה, רק שני מנדטים צריכים לעבור מהליכוד לסער (לא רחוק) וזהו, אין יותר ביבי.

הבעיה הגדולה היא שאנחנו יושבים במטוס שלו, שהוא מנהיג כבר כמה שנים, כמו תחת השפעת שמפניה ורודה. אם וכאשר הוא יפול אנחנו עלולים להתרסק איתו חלילה. ואצלינו, בניגוד אליהם, זה לא רק ג’ובים אלא היהדות עצמה, עוד קדנציה תחת ממשלה עוינת זה משהו שממש לא מומלץ.

על חברי הכנסת שלנו להכריז קבל עם ומסך (כמובן לאחר שאלת פיהם של מורי האומה) כי איננו קשורים אוטומטית לגורלו של נתניהו, ועם כל האהדה אליו, לא נהסס ללכת עם מי שיוכל להציל את יבנה וחכמיה.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

43 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

וזה בדיוק מה שחברי הכנסת של דגל ואגודה עושים

בניגוד לש”ס

מה כונתך?

הכוונה היא שבניגוד לש”ס שפועלת באחריות גדל עסוקה בלפרק את גוש הימין ולחלק על ידי כך בנדיבות מופלגת את קולותיהם לסמוטריץ’

יש משהו אחר שיודע לעשות את העבודה טוב יותר?
הלוואי

נתן היקר! הגישה שלך כביכול צריך ‘להחליף את העם’ שגויה לחלוטין, ומקורה בתפיסה אנטי דמוקרטית הכופרת בחכמת ההמונים, ומעדיפה לתת את הכח בידי אליטה משכילה, [אשר בדרך כלל כבר סובלת מפוסט מודרניזם, ואיבוד ערכים טוטאלי לטובת ליברליות מזוייפת ומסוכנת]. צר לי שהינך שבוי בתפיסה כזאת!

העם ורק העם הוא הריבון! והוא מבין טוב יותר מנציגיו המושפעים והמורתעים מן המאפייה העוצמתית השולטת כאן באופן דיקטטורי, [תקשורת, פרקליטות, יועצים משפטיים, בית משפט, ועוד].

המלחמה המטורפת שקידשו הנ”ל כנגד ביבי, מכוונת אך ורק כנגד עליית כוחו של רוב העם, וממילא התקדמות המדינה לעבר הדת והימניות הנכונה והלגיטימית [ו-כן גם המאוזנת!!!].

זה מבחינתם אסון, והם קלטו שתחת שלטונו של ביבי, המדינה מתחילה לזחול לכיוון ה’לא נכון’ מבחינתם.

על זה, ורק על זה נטושה המערכה.!!! כל ויתור בענין זה, הינו כניעה סופית למאפייה שהקים אהרן ברק וסתימת הגולל על התהליך המבורך והמצופה שתוסס בעם ובארץ הזאת.

כל ‘שלטון’ ‘ימני’ מורתע שיקום כתוצאה מניצחון המאפייה, לא יהיה לו שום ערך ושום משמעות, נבחרנו יהיו ‘פודלים’ שפוטים לחלוטין של המערכת, ואת זה בדיוק אתה בוחר לעודד ולחזק, משיקוליך הלא ברורים.

נס שהעם חכם יותר, ואם נבחריו יעשו טעויות בענין, הם פשוט לא יעברו את אחוז החסימה!!!

זה הכל,

ולגבי לשיר ‘ידיד השם’ לביבי, זה מורכב ביותר. אבל יש כאן סוד גדול ומאוייבי תחכמני, – כגודל מלחמת העולם המטורפת של המסוכנים שבאוייבנו מבית המקודשת נגדו, – באותה מידה תוכל להבין שיש לו נקודה של קדושה קריטית בצומת היסטורית זו. ועל כן נסגר עימו הרבי מחב”ד זי”ע כ 40 דקות, וקיבל את הבטחתו בענייני ארץ ישראל, ויסודות היהדות. ובתמורה קיבל את ברכתו הגדולה. שנקווה שתמשיך ותקויים.

אם הוא עוכר ישראל פשוט, אז לא תהיה שום בעיה לצמרת השמאל שימשיך לשבת על ממלכתו!

זה כמובן רחוק לחלוטין משלימות, ולא יהיה לו הנחות בשמים גם לא על נטילת מים אחרונים.

אך בניהול הציבורי של המדינה, ברגע זה. הרכבת נוסעת תחתיו למקום הנכון! ואלו שמוסרים את נפשם לחסל אותו פוליטית, רוצים להסיע את הרכבת למקום ההפוך!!!

מדינה יהודית מול מדינת כל אזרחיה, על כל המשתמע

תבחר באיזה צד אתה, מקוה שמאמרך בא מתמימות, ולא מתוך חיבור משוחד לאוייבי ה’ עמו וארצו.

כי אז באמת כל אחד מהבחורים שעמד בשמש והריע, שווה פי אלף ממך!!!

ה.ש.פ בית שמש

מילים כדורבנות.
פחות אהבתי את הסוף על הכותב כי לדעתי זה נובע מבורות של זה האחרון אבל באותה נשימה לדעתי, כל מילה בסלע!

גם אני דן לכף זכות את הכותב שאינו מודע לכך שרוב הציבור החרדי הם הביביסטים הכי מושבעים!!!
אולי אם היה מסתובב שבוע אחד בחדרי קפה של הכוללים ובמקוואות ברחבי הארץ הוא היה מבין שהציבור למרות שבוחר פעם אחר פעם במפלגות החרדיות זה אך ורק משום שנצמדים לביבי בכל הכח!!!!

כתבת ארוך מידי כמה אפשר לקרוא…..

זאת הדרך הארוכה שהיא קצרה מה לעשות…;)

מיליון מילים לא יצליחו לחפות על חוסר האינטליגנציה של הכותב המלכה.

אתה כותב מאוד שנון ואכן הקבלת פ נים של נערי בני ברק לא נעימה לעיניים אבל כל יתר הכתבה תלושה ושמאלית לעילא, אתה לא היחיד שלועג לאידו של נתניהו וכותב שאיפות מהסוג הזה, מה לעשות ורוב הציבור הוא לא בצד שלך, למה ככה, לכן, להביא כתבה שכל כולה קוץ בעיני הקוראים, (שני מנדטים וזה לא רחוק עוברים לסער ואין נתניהו… משאלת לב מדהימה של כספית ואברמוביץ. במציאות היא עדיין לא קיימת, אבל עכשיו ניתן להוסיף לרשימה את הרב רוזנבלט)

כל מילה דבש!!!!!!!!!

ונופת צופים.

מה עוד? וטל מחיה מתים
חחח 😉

זה לא אהדה לנתניהו מר רוזנבלט, זה אהדה למה שהוא מייצג, הציבור המסורתי והימני שנרדף ע”י האליטה השמאלית, ולגבי הטענה שאנו צריכים להציל את ‘יבנה וחכמיה’ זו טענה כ”כ לא יהודית, כאילו יהדות המדינה נועדה לאבדון ואנו צריכים להציל רק את עצמנו, מה עם אחריות לפרהסיה היהודית??!! מה עם אחריות לשלמות ארץ ישראל??!! זה לא עסק שלנו? אותנו מעניין רק כסף לישיבות?! תצילנה אוזניים מלשמוע! מה עם גיור? כותל? מסירת שטחים? רבנות? יש לנו אחריות לכלל ישראל. נקודה. ולכן אנחנו הולכים עם הציבור הימני, כן הימני דווקא, וגם עם המסורתי, ח”ו לחשוב אני את נפשי הצלתי ושלום עלי נפשי, והציבור בשטח יוכיח שחושבים כמוני ולא כמוך, ואגב אני גם לא מעריץ בכלל את ביבי אבל כרגע זה מה שהוא מייצג ולכן הוא נרדף אז כנל.

חזקק!!!!!

לא שייך לתת לו לרוץ בראש (כי אנו יודעים שהוא מספק את המנדטים) ולאחר הבחירות להעמיד מועמד אחר תחתיו, מי שמכיר מועמד בעל סבירות גבוהה ממנו להרכיב ממשלה שיציע את השם כבר עכשיו ונראה מה כוחו בהבאת מנדטים.
זאת ועוד, צריך ללמוד משונאינו אם הם שמים את כל מאוויים בסילוק נתניהו, משמע, שרק הוא מפריע להם בקידום תכניותיהם משאר המועמדים הם לא מתרגשים, וזה עצמו צריך להיות סיבה להתעקשות שלנו ש”רק נתניהו”

דבר נוסף, אם העצים לא היו מספקים לגרזן “קת” בפעם הראשונה, הוא לא היה יכול לחצוב אותם, לכן כל מה שאנו צריכים זה להתעקש ש”רק נתניהו”, ומצדינו שיהיו גם 100 מערכות בחירות. ברגע שאנו נסכים להחליף את נתניהו במישהו אחר, אזי אותו אחר לא יהיה פסול בשמאל, ויתכן שילך איתם וישאיר אותנו בחוץ. כפי משל ,הקת והגרזן”

נכון מאד!!!!!!!!!!!
רק בגלל שכל שונאי הדת כ”כ רוצים שילך זה מראה שמבחינתינו אנחנו צריכים שישאר כמה שיותר

אוקיי. בעיני כבודך חבל שהחרדים לא ישבו עם עבאס?
טוב לדעת.

חחח
אם זה לא היה עצוב, זה ממש מצחיק..

חפרת, גבר. שלוש תגובות על כתבה אחת זה המון. אנחנו לא כאן כדי לפתור את בעיית השיעמום שלך.

עוד חפירה אחת ברשותך, בשביל מה אז “אתם” כן כאן? מסתמא כמשתמע כדי לעסוק בקריאת תגובות ושיפור מידתם של האחרים;) באמת, אשריכם!!

אין מה לעשות, א”א לקבוע לאנשים את מי לאהוב

בשלב הראשון די התפעלתי מכתבתו של רונבלט, אבל מיד אח”כ באו הבליסטראות והחיצים השנונים של המגיבים השונים, והצליחו להפוך את השקפתו של רונבלט לסוג של בדיחה עלובה וטפילה.

אני חייב לציין שבדרך כלל אני ממש אוהב את כתבותיו של רוזנבלט… אך עכשיו הוא כתב ממש שטויות….
אין מה לעשות מר רוזנבלט א”א להחליף את העם לך תסתובב ברחוב החרדי ותווכח ששם ישנם את הביביסטים הכי מושבעים!!!!!!!!!!!
אני מצביע פעם אחר פעם ל- ג’ רק כי מבטיחות ללכת עם ביבי!!!!!!!!!

אם ככה אל תצביע הפעם ג’ גפני הולך לבגוד.

שמאלני קטן (מי שילם לך על הטור)? רק שתדע אנחנו לא מעריצים את ביבי לשם מה? אבל בהחלט מעריכים את הבנאדם שעשה הרבה למען ארץ ישראל, אז מה רק ”יבנה וחכמיה”? מה עם שלימות העם והארץ היום רואים את התוצאות ההרסניות של שלימות העם למרות שבזמנו שהרבי מליובאוויטש ניסה להעביר את התיקון בחוק מאות פעמים ולא הצליח ופעם אחת בגלל חכי”ם חרדים משוחדים שקיבלו מליונים ל’מוסדות’ והיתר מפוקפק מ’גדול’ (במרכאות) ואני בטוח שהוא כיום מתהפך בקברו.. ולעינינינו אז אתה רוצה ממשלה שמאלנית ליברלית שימסרו שטחים יגיירו גויים ויפגעו בלימוד התורה? (כן כן אחרי שהחרדים יילכו איתם הם יזרקו אותם לכלבים).

אצל חב”ד הם ציונים קיצונים להפליא הרש”ב התנגד לציונות באמת,אצל חב”ד דהיום ,ארץ ישראל זה אומר אצלם המדינה הציונית!לשמור על ארץ ישראל זה אצלם לשמור על מדינת עמלק!אתה מדבר על “ארץ ישראל” אין דבר כזה אצלינו להעריץ את ארץ ישראל,יש לנו תורה!והתורה אומרת שאנו בגלות עד ביאת משיח!אנו לא מורדים באומות העולם אנו לא מתגרים בהם כמו שעושים חב”ד!וכך גם הסכים הרש”ב “ועלינו לקבל עול הגלות בכל מצב שהוא”!אצלינו המדינה הציונית יכולה ללכת לאשפה!גם אלה שאמרו להצביע בבחירות לא התכונו לשם “הצלה” של המדינה,אלא של היהדות!רבי יוחנן בן זכאי אצלו הרומאים לא באו על קש ותבן ואעפ”כ נכנע אליו!כי זו מחייב התורה וזוהי עצת יעקב אבינו לדורות הגלות כמ”ש הרמב”ן רבינו בחיי נועם אלימלך מאור ושמש ועוד רבים בפרשת וישלח,התוצאות ההרסניות יהיו כל הזמן כי מרשעים יצא רשע הן מהרשעים של הימין והן מהרשעים של שמאל!גם בממשלת ה”ימין” עשו גיורים שלא ע”פ תורה סגרו ישיבות ובתי כנסת חוקקו חוק גיוס ועוד ועוד!!!זה לא הצלת היהדות אלא החרבתה!לא מצביעים בבחירות הטמאות!

‘המדינה הציונית יכולה ללכת לפח’? אתה מתכוון ששלומם וחייהם של מליוני יהודים לא מעניין אותך בכהוא זה?! הכמות אידישקייט שיישאר להם ולילדיהם לא מגרד לך את קצה הציפורן?!! ה’ ירחם!!

שטויות, חב”ד לא ציונים אבל אסור בשום פנים ואופן לוותר על מילימטר מא”י כי זה פיקוח נפש! וזה הוכיח שתמיד כשעשו הסכמים זה הוביל לנהרות של דם ולרצח יהודים.. טוב לדעת שאתה מת שיהיו פיגועים.

לגופו של עניין, צריך להפריד בין השניים:
מצד אחד, יש לחזור ולשנן באוזני הציבור, מטעמים ערכיים גרידא, כי אנחנו שומרי תורה אינם מתלהבים מאיש, אלא אם כן הרקע שלו והתהילה שלה הוא זוכה מגיע מן המקומות הנכונים, קרי תורת חיים ואהבת חסד, ויראת שמים.
אולם מאידך ברור לכולנו, שבינתיים כל עוד משיח אינו כאן, האינטרס שלנו כראש ממשלה לפחות, עובר דרך האיש הזה, ודי לראות את כל כוחות האופל [כן, יאיר…] המתאחדים כנגדו ומבזבזים את קופת המדינה בכדי לסלק אותו מהשלטר של המדינה ומבית המחוקקים שלה בפרט, בכדי שנדע על איזה צד אנחנו צריכים לעמוד, זה פשוט ולא יעזור כאן שום טיוח.
זה מהצד שלנו, של הקהל.
אולם מצד הכותב או הכותבים למיניהם, ולא נזכירם בשמם, הרי באם אכן צד א’ הוא הבוער בעצמותיהם גרידא, אז אין דבר ונוכל לעבור על זה לסדר היום. ברם, משום מה יש את ההרגשה, כי לא צד א’ עומד להם בראש, רק דברים אחרים לגמרי, נרטיבים מערביים ושמאלניים וכל מיני חכמולוגיות למיניהם, חוששני כי לא ‘יבנה וחכמיה’ הם שבוערים להם, שכן טרם הם מוכרים בקהלנו כאנשים שזה מה שעומד להם בראש כל היום, עדיין לא ראינו את פועלם לתורה ולתעודה היכן שהדבר אינו נוגע לנתניהו והגלילות… ודי בהערה זו, והמבין יבין.

כמה שלמו לך על הכתבה ?

חזק!!! התגובה הנורמלית היחידה.

כואב לראות כותב חרדי שמצטרף לתקשורת השמאל וקונה כאמת עובדתית את הרכילות של אותה גברת שמעידה בבית המשפט. הוא אומר ש”התברר” איך נתניהו שנורר. נו באמת…… זה נקרא התברר???
כי מישהי אמרה???? לא ייאמן

צר לי, אך הנציגים שלנו לא פועלים ע”מ לעזור אלא אך ורק לשם ותהילה

למה מי יוכל להציל את יבנה וחכמיה???? לפיד??? סער???? בן גביר???? סמוטריץ’???? אולי תגיד שעדיף עוד קדנציה עם בנט??? העיקר שביבי לא יישב, אה???????????
יאללה יאללה, תתקדם. תכנס לראש של הצעירים. אומנם ביבי לא עשה מי יודע מה טוב לחרדים אבל עצם זה שהוא לא נגדנו בפרהסיא זה גם פלוס על השאר…

פרשנות מטומטמת… וד’’ל

הטור לדעתי מעיד על שטחיות מסויימת בהבנת הסיטואציה. אנחנו לא נצמדים לנתניהו בשל היותו מנהיג דגול, דבר הנכון כשלעצמו, אלא בשל העובדה שרוב מוחץ של מצביעיו הם אנשים מסורתיים שמחזיקים ברגש חם למסורת. הברית היא לא חרדים – נתניהו, אלא חרדים – מסורתיים. בתמצית, זהו נאום השפנים הידוע של מרן הרב שך זצוק”ל

איך שהבחורים התנהגו זה באמת היה מביך וקשה לצפייה…
ביבי הוא רחוק מלהיות מלך ישראל, גועל נפש!!!
ממש ירדו מהפסים
אבל מצד שני זה ברור שאנחנו צריכים ללכת אתו זה נאיבי ממש לחשוב שיש אלטרנטיבה
גם אם יאיר לפיד הלך להניח תפילין אצל איזה חבדניק בשביל לנסות לחכות את ביבי גם אם הוא יניח 100 פעמים תפילין זה לא מרגש אפאחד צריך לזכור שהרב שטיינמן אמר עליו שהוא עמלק!!!!
בניגוד לאחרים שכל המטרה שלהם זה להרוס את היהדות ואת עמ”י
ביבי אוהב את עצמו אין לו שום אידאולוגיה ושום דבר כל המטרה שלו זה ליהנות מהחיים לא מעניין אותו כלום חוץ מזה אז אם בשביל זה הוא צריך לתת משהו לחרדים הוא ייתן ולכן זה טוב בשבילינו ללכת איתו ולא אם אף אחד אחר- בני גנץ בנט ואפילו גדעון סהר מסוכנים ליהדות.

סוף סוף משהו מאוזן

מספר אכסיומות: 1 אנחנו חרדים. 2 חרדים מקשיבים לגדולי הדור ורק לגדולי הדור ואך ורק לגדולי הדור, ולא לאף אדם נוצץ ככל שיהיה 3 משכך, באם גדולי הדור יחליטו שהדבר הנכון ליהדות הינו לחבור למפלגות אחרות כל חרדי עפ”י ההגדרה לעיל יעשה זאת בחפץ לב (גם אם אינו מבין) 4 אם הם יחליטו לילך עם מפלגתו של בנימין נתניהו נעשה זאת ג”כ בחפץ לב.
באותו יום שנלך עם מפלגות אחרות ויהיו אנשים אשר יפסיקו להצביע למפלגות חרדיות, אל דאגה, אנשים כאלו היו לאורך ההיסטוריה היהודית לאלפים ואט אט איבדו את צלם היהדות שלהם, ומי שנשאר יהדי אמיתי הוא מי שנאר בקו המסור לנו מדורי דורות, בסוף, האמת תמיד מנצחת!
אנא ממך מגיב יקר אם אתה קורא ומתעצבן אל תגיב ברדידות מבזה ושטחית, קודם כל תכבד את עצמך. תודה מראש.

אתה צודק בקטע שזה בושה שתלמידי ישיבות צועקים ביבי ושרים לו ועוד מסוגלים לחכות שעות בשביל זה זה פשוט בושה!
אני חושבת שגפני צודק בגישה שלו שהוא אומר שאנחנו הולכים עם המצביעים של הימין שהם מסורתיים ולא עם ביבי עצמו למרות שאני תומכת בביבי אני מבינה שאנחנו מפסידים יותר מכולם בהליכה אחרי ביבי ולכן אין לנו ברירה אלא להתפשר אם לא יהיה רוב לאחר הבחירות, הבעיה היא שרוב הציבור החרדי מעדיף לתמוך בביבי בכל מחיר! וגפני אומר בראיונות משהו אחד אבל ברחוב רואים משהו אחר לכן אני חושבת שאנחנו חייבים להבין שאפשר לתמוך בביבי אבל לא להעריץ אותו להיות חלק מהגוש שלו אבל לא ללכת אחריו בעיניים עצומות ופשוט לזכור שמדובר באדם שאוכל שרצים והוא ממש לא אמור להיות המודל לחיקוי שלנו ולא מודל לההערצה וקריאות ביבי מלך ישראל
ועוד משהו קטן כדאי רק לחשוב על זה שמה החילונים אומרים כשהם רואים את הבחורים ככה עומדים וצועקים ביבי במקום ללמוד זה גורם להם לחשוב שלא לומדים בישיבות אלא רק מדברים פוליטיקה ואקשן זה גם חילול ד וגם מה נוכל להגיד כשישאלו אותנו למה אנחנו לא מתגייסים ויגידו שתראו מה הבחורים שלכם עושים במקום ללמוד(ושלא יובן לא נכון אני בטוחה שהבחורים לומדים ברוב הזמן ואני מעריצה אותם על כך אבל השאלה היא מה החילונים חושבים כשזה מה שהם רואים)

המשך יבוא?

כתבות חדשות באתר

רבה של באר שבע בבקשה אישית: "אין לו דברים בסיסיים כדי להתחתן"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

אחרי מרדף משטרתי: שלושה תושבי ג'נין נעצרו בצפון הארץ • צפו
עושים סדר: כל מה שאנחנו יודעים לספר על המתקפה הישראלית באיראן
האברכים התלהבו: ראש הכולל ארגן לכולם תוספת משמעותית למלגה לכבוד פסח
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

התקיפה באיראן: ישראל הרשמית שותקת; אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף
מסמך פנימי חושף: צה"ל נסוג - חמאס משקם את יכולותיו השלטוניות במהירות
עמוד צלותהון דישראל יתפלל עליכם: "ניצול ממיתה משונה ואל ימשלו בו אויביו"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

איראן מנסה לשדר שגרה; המטרה: להימנע מתגובה שתוביל למלחמה • צפו
ישראל תקפה הלילה באיראן; דיווחים סותרים לגבי ההיקף והנזק | מתעדכן
מה ליפא לא מצא בשום פינה בבדיקת חמץ?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

שרי החוץ של איראן וירדן נפגשו בארה"ב: לא נאפשר להסלים את המצב באזור
מדינות שכנות דורשות מישראל: עדכנו אותנו מראש אם מתוכננת תקיפה באיראן

הכתבות המעניינות ביותר

איפוק - הכנה לפסח זכר לשבת הגדול • הרב יחיאל מאיר צוקר • צפו
פנינים לפרשת השבוע • הרב יוסף חיים אוהב ציון • צפו
הכנה לפסח וליל הסדר • המגיד הירושלמי רבי אשר דרוק • צפו
תּוֹרָה מִצִּיּוֹן • הגרש”מ עמאר בשיחה על פרשת מצורע
י"א ניסן יום הולדת כ"ק האדמו"ר מילובאוויטש זיע"א • הרב נתנאל אביסרור
זלמן שטוב מרגש: סיפור ליל הסדר האחרון בגטו ורשה
טען עוד כתבות >

המיוחדים

WhatsApp-Image-2021-05-20-at-13.27.36-724x483-1-1-1
אלימות משטרתית ואירוע היסטורי • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע
WhatsApp-Image-2023-05-11-at-18.25.59-1024x683
קיפקעס | מחוות החילוני לגור, התדהמה ב'התקווה', והתוכניות בחסידות לאחר הכנס ההיסטורי
WhatsApp Image 2024-04-07 at 19.02
"בבוקר חיפשתי את אבא והוא לא היה, אמא אמרה שהוא נעצר"; משכן מחכה לאריאל
WhatsApp-Image-2021-05-20-at-13.27.36-724x483-1-1-1
עיר הקופים ועיר השממה • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע

חדש באתר

%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%99%D7%97%D7%99%D7%90%D7%9C-%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%A8-%D7%A6%D7%95%D7%A7%D7%A8-724x483-1
איפוק - הכנה לפסח זכר לשבת הגדול • הרב יחיאל מאיר צוקר • צפו
%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%90%D7%95%D7%94%D7%91-%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%9F
פנינים לפרשת השבוע • הרב יוסף חיים אוהב ציון • צפו
%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%A7%D7%A7%D7%A7
הכנה לפסח וליל הסדר • המגיד הירושלמי רבי אשר דרוק • צפו
%D7%94%D7%92%D7%A8%D7%A9%D7%9E-%D7%A2%D7%9E%D7%90%D7%A8-%D7%A1%D7%9C%D7%99%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A8-%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94-9-750x500-1
תּוֹרָה מִצִּיּוֹן • הגרש”מ עמאר בשיחה על פרשת מצורע

גלריות

וּמִשֶּׁפַע מִצְוַת תְּפִלִּין • שמחת הבר מצוה לנכד האדמו"ר משאץ
 אלעד ברכת האילנות (2)
וְכָל עֲצֵי הַשָּׂדֶה • האדמו"ר מנדבורנה אלעד בברכת האילנות
 - קרעטשניף - מערב ב''ב - ערלוי פדיון הבן (14)
מִבֶּן חֹדֶשׁ תִּפְדֶּה • שמחת הפדיון הבן בחצרות ספינקא - קרעטשניף - מערב ב''ב - ערלוי
 ירושלים סיום הלכות בשר בחלב (29)
אַשְׁרֵיכֶם תַּלְמִידֵי חֲכָמִים • סיום 'הלכות בשר וחלב' ב'כולל הוראה למצוינים' ברשת הכוללים תפארת ירושלים

עיתוני היום

%D7%A9%D7%A2%D7%A8%D7%99-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D4
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – י"א בניסן ה’תשפ”ד

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture