דעות

חיים גולדברג, פלאש 90

אפשר לעצור את הפיכת חיות / דוד ברמן

יש לימין אקדח מעשן של רפורמה כוללת, ומרכיב חשוב שבתוכו שמצריך רק הצבעה על קריאה שנייה ושלישית על הוועדה לבחירת שופטים
  • איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

    תוכן מקודם

  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

  • השקעות יוקרה לא לעשירים בלבד>>>

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

  • וויראלי! המחשבון שמחשב לכם את עלויות כל החתונות הילדים בעתיד

    תוכן מקודם

  • זאת ההזדמנות שלכם להשקעה בנכסי יוקרה בקפריסין וברומניה>>>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

ההדלפה על ההפיכה הנוספת של בגץ, מחטף באמצע מלחמה, לפסול חוק יסוד, אמור להרעיד את אמות הסיפים ולהוציא מיליונים לרחובות.

ההדלפה הינה בלון ניסוי לראות איך העם יגיב, גם הדיקטטורים הגדולים ביותר בסוף מפחדים מהעם. והתגובה חייבת להיות הכי חריפה שיש.

שיהיה ברור לכל אדם עם קורטוב דעת ודמוקרטיה במוחו:
1. אסור להם לדון בכלל בחוק יסוד ! 2. כל שכן שאסור להם לפסול חוק יסוד ולדעתנו אפילו לא חוק רגיל ! 3. כל שכן שאסור להם לפסול ולקרוע את העם שוב בזמן מלחמה.

כל המטרה של חיות זה להעביר מהר מהפכה משפטית על חודו של קול, בהתנהלות שהיתה נפסלת על ידיה מצד כל גוף אחר.

וכל הדיון הבהול הזה נעשה כי היא ידעה שאין רוב לפסילת החוק לאחר שהיא תסיים. היא נמצאית בניגוד עניינים חמור לשמור על החונטה שלה. ( אבל נתניהו בניגוד עניינים ואסור לו לעסוק בחוקים משפטיים, זוכרים ? )

בעודו הם יודעים שרוב הלוחמים בקו ראשון בעד הרפורמה לא יכולים להפגין כעת, בעוד הם נהרגים במלחמה על הגנת אותם מנותקים אלימים בהיכל השן, ובוזזים להם את הקול בבחירות.

גם כאן הצביעות הקלאסית של השמאל, נשיאת העליון פוסלת חוק היסוד בטענה לרוב קואליציוני דחוק (64-56!). שזה בכלל לא שיקול לפסילת חוק ובטח לא חוק יסוד, בזמן שהפסילה שלה היא על חודו של קול! ושהקול שלה נספר למרות שהיא פרשה כבר!

וחוקי היסוד הקודמים שההפיכה הראשונה של ברק התבססה אליהם אפילו לרוב ‘דחוק’ כזה לא זכו, הם היו חוקים רגילים ברוב אקראי תחת הכותרת חוק יסוד כעניין דקלרטיבי שהוסתרו מהחכי”ם שהם נועדו להפיכה של ברק. צביעות על צביעות.

בתום המלחמה אלו צריכים לעמוד לדין על ניסיון הפיכה בזמן מלחמה. חיות וצוות הקושרים שלה תצטרך לשלם על הפשע הזה.

על חטא

קיבלנו את העונש על כך שלא מנענו את הריב הזה לפני עשורים בפעולה נחרצת נגד האימפריאליזם השיפוטי, ושכבר אזרו אומץ לאחרונה להתחיל לא ביצעו את הדברים כמו שצריך.

זו הייתה הטעות הכי גדולה של ביבי, ויש להכות על הטעות הזו בעל חטא גדול, שהוא וויתר לבית המשפט, שבנה כוח במשך שנים, התגובה של הימין היתה אמורה לבוא מייד עם הפסיקה הראשונה, כשביטל חוק רגיל. התעסקו בחוקים עוקפי בגץ, במקום לטפל בגשר הרעוע עצמו.

ובממשלה הנוכחית שכן התחילו לטפל בזה. אז אהרן ברק ומכנות חרוזי הרעל של השמאל בולשביקי שלו התחילו לפרק את המדינה, וגם מולם הבלגנו והכלנו, דחינו והתפשרנו, זה רק הגביר את האלימות והתיאבון של מכונת הדיקטטורה, הימין בחוסר משילות קלאסי, וכעת מגיע לו לקבל את זה לפרצוף.

הרפורמה החיונית נעצרה רק מכוח מסע הבריונות האלימות המערכתית וההתפרקות הלאומית שהובילה פה האליטה המופקרת התומכת בהם לרבות באמצעות קריאות לסרבנות ועידוד יוזמות לפגוע בביטחון וכלכלת המדינה, עם כל הגנרלים שלהם שראינו כמה מופקרים וחסרי אחריות הם במצב הצבא בטבח שמחת תורה.

התקשורת הישראלית במקום לכעוס על השופטים כועסים על ההדלפה. אבל אותנו לא יבלבלו ולא נסיר את עינינו מהפשע האמיתי.

לא נרכין ראש לדיקטטורה

אנחנו דור אחר. ולא נשתוק לאסתי חיות, כמו הטעות הקרדינלית שהדור הקודם נכנע בלי קרב, כשהפיראט אהרן ברק אז כמו היום ניצל את הכאוס במדינה להעביר הפיכה, שבועיים לאחר רצח רבין, לפסול חוק רגיל באופן תקדימי לראשונה ללא כל סמכות. לא חוזרים על טעות פעמיים.

אולי זה לא הזמן להתחיל לדון בכך, אך מי שחושב שהעניין גמור כדאי שיחשוב שנית. המאבק הזה רק החל. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. יש פסיקות שהן בגדר פקודה בלתי חוקית בעליל וחובה לא לציית להן.

לפני שהשמאל נזעק, אם בג”ץ יהיה שמרני ויפסוק באופן שהשמאל לא אוהב האם השמאל יקבל זאת?

כבר היום השמאל מסרב לקבל את הכרעת העם אז את הכרעת השופטים הוא יקבל? כולל ראשי מערכת הביטחןן שממש לפני האסון עוד ‘התלבטו’ אם לציית לדיטטטורת בגצ על פני הממשלה הנבחרת.. ואפילו בחרו שלא לערב את ראש הממשלה בערב הטבח..

אז הגיע הזמן שהימין יפסיק לפחד כלל להגיד בקול : לא נקבל את תכתיבי בגץ. שופט שיעבור על החוק הכתוב מקומו בכלא. לא יכול להיות שאת האחריות ישימו רק על השופטים וכמעט כל האחריות על הדרג הנבחר.

ויש לבגץ חלק עצום במה שקרה, הן באישור כל המינויים של ראשי מערכת הביטחון שעסקו במחאה ובשטויות ולכן נכשלו בכישלון הכי מובהק שיכול להיות.

הדרג הנבחר היא כמעט חותמת גומי למינויים הללו של וועדת איתור, וכל הבגצים שהיו סביבם והפחד המרחף ברקע תמיד שיגיעו, ויודעים כבר למנות את האנשים מהמילייה הנכון ושיהיה שקט מכל העותרים הקנטרניים הללו.

ובכבילת ידי צה”ל מלפעול נגד מתקרבים לגדר, וכל הזיות “הבלתי מעורבים”, שלכן חמאס ניצל תמיד. יש לבגץ דם על הידיים.

מי באמת חוקר את בכירי מערכת המשפט? מי מפקח עליהם? מי יכול להעניש אותם? מישהו בעולם יכול להחליף את השופטים הללו על מה שעשו, או לחלופין לפחות להיות מעורב בבחירת הבאים שיהיו יותר נורמלים מאלה? כלום נאדה. כח אבסולוטי אכן השחית אותם אבסולוטית וממשיכים כאילו כלום רק לוודא לאיש לא יוכל לעצור את חגיגת הפשע הזו.

אין שופט שמרני אחד

מה שהתגלה כאן (שוב) שאין כיום בבית המשפט העליון אפילו שופט שמרן אחד. הוויכוח ביניהם הוא לא על הסמכות אלא על הנימוקים.

הוויכוח בין שופטי הרוב והמיעוט הוא רק על איך לבטל את החוק החדש, שופטי הרוב אומרים שצריך להכריז שהחונטה שולטת במדינה ונמצאת מעל הממשלה והכנסת, ויש לה סמכות לבטל כל חוק וחוק יסוד, שופטי המיעוט אומרים שלא צריך להכריז הכרזות כאלה אלא פשוט צריך להתעלם מהחוק החדש באמצעות פרשנות. אבל כל 15 ראשי החונטה מסכימים שהם לא מוכנים לקבל את ההחלטה של הכנסת.

אפילו לא על חוק יסוד שזה בכלל פטנט שהאהרן ברק שלהם המציא, כמשהו העומד מעל הכל ובסמכותו של הכנסת לחוקק ולבטל !

כולם לא מקבלים את הדבר הפשוט שעומד בליבת השיטה הדמוקרטי. יש ממשלה וכנסת נבחרות. אם אתה לא מרוצה, תמתין עד הבחירות החוקיות הבאות ותעניש אותם.

האופציות לימין לעצור את ההפיכה

יש לימין אקדח מעשן של רפורמה כוללת, ומרכיב חשוב שבתוכו שמצריך רק הצבעה על קריאה שנייה ושלישית על הוועדה לבחירת שופטים. זה יכול לקבל תמיכה גם של חלק מהאופוזיציה תמורת שיריונים. שיעלו את זה להצבעה כבר שבוע הבא.

יש עוד דרך אחת לעצור את הדיקטטורה. שחלק מהשופטים הימנים – ככל וישנם כאלה ומי יודע אם לא לעת כזאת הגעתם למלכות – לא יחתמו על פסק הדין עד לפרישת חיות. לא לשתף פעולה במשחקים שמשחקת הגברת חיות. להפגין מול השופטים הללו עד שיודיעו שהם לא חותמים.

הרי התפקיד של כל שופט נקבע מראש וידוע מראש מי הולך להצביע מה. מדובר במשפט קופים, שהתוצאה שלו ידועה מראש והסיפורים האלה של 8 נגד 7 נועדו ליצור מראית עין של “הוגנות”.

בסופו של דבר מה זה משנה אם זה 15 מול 0 או 8 מול 7. התוצאה היא אותה תוצאה. חיות יכולה לשחק עם זה איך שהיא רוצה. אם הייתה נותנת הוראה לשופטים להצביע נגד אז כולם היו מצביעים נגד.

רפורמה עכשיו

לא להתייאש. התהליכים בחברה הישראלית מבשילים. בסופו של יום, הציבור הימני ילך ויגדל ויעמיק את שליטתו. התופעות של האחים לנשק, ומליציות פאשיסטיות אחרות יעלם, כי אין ולא היתה להן אהדה ציבורית אמיתית ורחבה, למרות הפמפום התקשורתי. הדמוגרפיה אינה עוצרת.

שופטים פרוגרסיביים יכולים לפסוק עד מחר פסיקות ביזאריות על סמכויות וכוחות דימיוניים. העם מקיא אותם. הם מנותקים כבר היום. בית המשפט מאבד עוד ועוד לגיטימיות.

בסוף, בית המשפט יחזור למימדיו הרגילים, פסק הדין הזה יהיה כתם שחור מעניין ומלמד, שיצביע אל החולי בחברה הישראלית, ועל החולי והרדידות של האקדמיה הישראלית שלא הקיאה מקרבה רעיונות פאשיסטיים ואנטי דמוקרטיים, של חונטה בלתי נבחרת שולטת ומדכאת דמוקרטיה.

הימין עצר את הרפורמה בשביל אחדות בעת מלחמה. ראינו במוחש שהשמאל הריח שוב חולשה, וממשיך הן בפילוג הכללי, והן בעוד הפיכה משטרית דווקא בעת מלחמה. אז ימנים תתעוררו ! להמשיך את הרפורמה בכל הכח. זה מה שצריך לעשות.

מצב מטורף ששילמנו עליו בדמים מרובים אסור לו להישאר דקה נוספת.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

11 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

ההדלפה כבלון ניסוי כשלה. למרות הצעקות בתקשורת מטעמם בניסיון לגרום לגילוי דעה תגובה או פתיחת הקלפים של האזרחים לא נתנה להם תשובות. מי שביצע זאת פוחד פחד מוות מאלו שקלטו הבינו הפנימו שותקים וממתינים לרגע הנכון:)))

נכון. יש “רוב” ל”ימין”, של יולי אדלשטיין, של גילה גמליאל, אופיר אקוניס, גלנט, דוד ביטן ועוד.
המאמר כאן משקף משאלת לב דמיונית ולא ריאלית.
בהצלחה עם הדמיונות!

הכתב דוד ברמן הוא לדעתי איש מתוסכל, קיצוני בדעותיו ונוטה להשמיץ ולהסית בלא תקנה. בושה לערוץ התקשורת שנותן לאדם שקורא לאחים לנשק פשיסטים פתחון פה….מקומו של דוד ברמן בביבים של המטורללים ביותר בהיסטוריה הפוליטית….

השיטה פשוטה אם מותר לבטל חוק יסוד אז גם לכנסת מותר . יחוקק מחדש חוק יסוד המשפט גרסא 2 בו תכניס מה שאתה רוצה . יקודם לקריאה שלישית ורגע לפני יבוטל חוק יסוד השפיטה הישן . באותו הרגע כל השופטים מאבדים סמכות לדון במשהו . ובא לציון גואל

צא מהסרט. ההפיכה המשפטית הלכה לפח ובקרוב כל מי שקידפ אותם. הם יזכרו לדרעון עולם

בגץ.פרקליטות פושעים מכשירי המחבלים לכנסת ישראל ולאזרחות יועמשית אנטישמיים

כל מילה בסלע העם יאמר את דברו בזמן הנכון ויסלק את המושחתים ואכן יטהר עת המוסדות הנשלטים הידי פאשיסטים מנוכרים גונבי הקופה,הציבורית התגובה בוכ תבוא ותהייה מוחלטת0!!

ח ח ח הכי טוב לסגור. את המשטרה ,לסגור את בתי המשפט. מי שיעבור עבירה לסקול אותו בכיכר העיר .

כתבה מצויינת מלאה חכמה רק תשלח אותה לכל חברי הכנסת מהימין בדחיפות חבל על כל יום תשלה לפטריוטים גם ללא רפורמה מליוני נוצרים נוהרים לישראל מאתיופיה אוקראינה רוסיה להתאזרח בתעודת זהות כחולה לשאוב קצבאות בטוח לאומי מכוח חוק השבות סע’ הנכד ומלא מסתננים לא מגורשים כי חיות רוצה שיהיה להם כאן תחביבים…. אי אפשר כיום לעשות כלום בגצ לא מאפשר וזה מתסכל…..האם החיילים שהקריבו הכל נלחמים שיבואו מיוני נוצרים ויהיו בסופו של דבר רוב באתר על מה נלחמים למי נלחמים לנוצרים?

פעם פחדו להתבטא נגד בגצ וכיום כבר זה מצב מצויין והתקדמות ענקית שמבקרים את בגצ שאין לבגצ לגיטימציה בציבור בעם ישראל בדור החדש הצעירים של היום..ורוב הציבור נותנים ביקורת קשה נגד דיקטטורת בגצ וזה התקדמות ענקית …כולם מתבטאים נגד בגצ השכם וערב ללא מורה ופחד שמא הם חוטאים כפי שהיה בדור הקודם שבגצ היה נחשב לפרה קדושה…..עצם השיח כיום נגד בגצ זה התקדמות ענקית ואסטרונומית זה לקראת דור חדש שיוקיע את בגצ מעליו במלחמה שערה…..בבחינת כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ…..

מצווה משמיים לתקן את מערכת המשפט אומר : אני אל שדי. כי המשפט לאלוהים הוא.

כתבות חדשות באתר

מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
מפתיע: הגר"ד כהן במחווה לתורמים ל'יתומי תמוז'
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
הצצה לחייו של אלימלך בן ה8, הסובל משיתוק מוחין
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture