התקפלות הימין: בעקבות מחאות השמאל והביקורת שמשמיעים באופוזיציה, שרת ההסברה, גלית דיסטל אטבריאן מצטרפת ליו"ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ולחבר הכנסת יצחק טסלר ומודיעה על ביטול השתתפות בטקס בבית העלמין בנס ציונה ביום הזיכרון.
"מול משפחות שכולות אני מרכינה ראש באופן מוחלט, אפילו ששרתתי בצה"ל שירות מלא", כתבה גלית דיסטל.
מוקדם יותר היום, גולדקנופף ביטל את השתתפותו בטקס יום הזיכרון בקרית גת: "מעדיף לא לפגוע ברגשות משפחות שכולות. כחבר הממשלה, אמור הייתי לקחת חלק בטקס יום הזכרון לחללי צה"ל, שייערך ע"י ארגון 'יד לבנים' בקרית גת", נמסר מטעמו של גולדקנופף. "עז היה חפצי להגיע ולכבד את זכר הנופלים. אולם, נוכחתי לדעת שלצד בני משפחות שכולות שחפצו בהגעתי כנציג מטעם הממשלה, ישנן משפחות שכולות שהדבר עשוי לגרום להן לאי נוחות", נמסר.
"אין הדבר נכון, אך אני מעדיף שלא לפגוע ברגשותיהן. איני מעוניין לשמש, חלילה, עילה לשיבוש סדר יום כה מיוחד ובעל משמעות. לכן, בזמן הטקס נגיע אל הכותל, ואומר שם פרקי תהילים לעילוי נשמת הקדושים. מייקר את המשפחות ומשתתף באבלן הכבד", הוסיף.





















ח"כ הרב גולדקנופף, אל תתפתה ללכת אתו. הוא בסך הכול "עושה פוליטיקה" כדי לזכות בהכרה חרדית ובפרסומת חינם, תן לו שילך לבד. "מויחל טובות"!
לדעתי כל הימין צריך "להחרים את הטקסים" במאורגן, תן לשמאל ללכת לבד, שיתבשלו במיץ שלהם וילכו לבד לטקסי זיכרון של "מדינת לפיד וגנץ"! נראה איזה טעם חמוץ יישאר להם בפה… שיצעקו עליהם, ולא עליכם… שיאכלו את מה שהם בעצמם בישלו…
יש לי תחושת בטן, משום מה, שמישהו חרדי "כן יגיע" לטקס אזכרה, אולי "בעקבות לחץ" מצד נתניהו או הנשיא, כדי שלשמאל יהיה לאן "לשאת את חרפתו" לאחר שפישל כאן בענק ועשה לעצמו "בומרנג"…
השנה הוכח שכל הצפירה שעושים היא שהחיילים נפלו למען מדינת אהרון ברק. לא עם ישראל ולא שום דבר.
לא מבין למה צריך לכבד את אותם משפחות גם אם הם שכולות זה לא אומר שמותר להם לעשות מה שבא להם וכמו שיש משפחות שכולות שאם לא יבואו נציגי המדינה זה לא יהיה להם נח אז למה כבודם של אלו קטן יותר? ואם הם מאיימים שהם יפריעו הם אלה שמזלזלים בכבוד השכול ולא החבר כנסת שהגיע! כי לומר שהשכול הוא רק למי שמתאים לי אידאולוגית ממש לא מכבד את השכול.