צילום: דובר צה"ל
שישה ימים אחרי שנפתחה מלחמת 'חרבות ברזל', הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי מסר היום (חמישי) הצהרה ראשונה. בהצהרה התקיפה אמר הלוי כי "יחיא סינוואר ובכירי חמאס בני מוות, נפרק אותם; כשלנו בהגנה"
לדבריו, "הטבח היה חייתי, לא אנושי. צהל נלחם בטרוריסטים חסרי רחמים שביצעו מעשים שלא ניתן להעלות על הדעת בכל מקום שקיימת בו אנושות. על המתקפה המתועבת הזו החליט יחיא סינוואר שהוא הריבון בעזה ולכן הוא וכל המערכת שתחתיו הם בני מוות – נפרק אותם ואת כל המערכת שלהם".
"צה״ל מבין את גודל השעה ואת גודל המשימה המוטלת על כתפינו. צה״ל אחראי – ובשבת בבוקר לא עמדנו בזה. אנחנו נלמד ונתחקר אבל עכשיו זו עת למלחמה. צה״ל כאן בכל עוצמתו, יכולותיו ואנשיו הנפלאים. הייתי בשטח, ראיתי את הזוועות, שוחחתי עם מפקדים ולוחמים שלחמו בשטח. מחיר המלחמה כבד וקשה. אני משתתף מעומק הלב בצערן של המשפחות השכולות, נעשה הכל כדי להשיב את החטופים חזרה הביתה", הוסיף.
עוד אמר: "רוח הלחימה של צה״ל מכה במלוא עוצמתה את עזה. במהלך תקיפות רחב אנחנו הורגים מחבלים רבים, מפקדים רבים, משמידים ומחריבים תשתיות טרור שתמכו את הפשע הנורא הזה. עזה לא תיראה אותו הדבר. אנחנו נגיע למצב בו מי שהנהיג את עזה יוכה קשה, ומי שיישאר שם יבין היטב שדבר כזה לא עושים למדינת ישראל".
הרמטכ"ל הדגיש כי "זה יקח זמן ונדרש לגלות אורך רוח. נכה מכה ניצחת באויבים שלנו, זו המשימה שלנו היום ואנחנו נחושים מאוד להשיג אותה. יש לנו חוזה מול האזרחים, עמדנו בו שנים רבות עם עליות ומורדות ואנחנו הפעם בירידה גדולה. נעשה הכל לשקם את החוזה הזה, להחזיר את הביטחון, לפגוע עמוק מאוד ביכולות של חמאס ולייצר מציאות שעזה מאפשרת חיים בטוחים וטובים בעוטף עזה, ליישובים שעוברים כאן ימים קשים מאוד".
הלוי הזהיר: "איראן צריכה לראות את זה – מי שבא להחליש אותנו יראה אותנו בתום האירוע הזה חזקים שבעתיים. לא ביצענו עדיין תחקירים. אנחנו עסוקים 23 שעות ביממה בלתקוף ולהכות את חמאס. יש לנו הבנה שאנחנו אחראים כל השנה למודיעין, להגנה, להתקפה בעוטף עזה ובגזרות האחרות. לא הצלחנו את זה – אנחנו נלמד. אנחנו עכשיו במלחמה. לחזבאללה אומר דבר אחד: צהל ערוך חזק מאוד בכל הזירות, בכל התרחישים, לא מציע להתחיל".





















בושה בושה בושה
הוא אומר שרק בשבת הופר החוזה שבין הצבא לאזרחים, זה כמובן שקר, החוזה הזה מופר במשך 30 שנה ויותר מאז אוסלו, שדואגים לפלסטינים, ולח אס יותר מאיתנו…
וזה חשוב לנו להבין, שמי שמעולם לא היה בעל אחריות, שזה רוב ככל הציבור החילוני בארץ, אנשי הפקר, הם לא יבינו לקיחת אחריות מהי, ולעולם לא יקחו אחריות, כי גם הם לא יבינו את המציאות כראוי…
אנו יש לנו מבטח אחד בלבד, לישועתך קיוויתי ה', קיוויתי קיוויתי.
לרמטכ"ל דבריך מחלישים, ולא מחזקים. הדיבור על מי שימשיך לגור בעזה אחרי זה ועל טיפול כואב בחמאס .מראים שאינך שלם עם המילים השמדת חמאס והשטחת הרצועה.
קיבלתם מנדט חד פעמי מהעולם, וגם מרוב העם [להוציא את השמאלנים ההזויים בקצוות הקשת הפוליטית] למחוק את עזה, ולמגר את שלטון הטרור, הצלחתם ליצור משוואה חמאס= דעאש אבל אתםלא משתמשים במינוף הזה, ואתה כמו נתניהו , הססן חלש דחיין ובעיקר מתרברב. באותה גישה שנתניהו מקים את הממשלה שלו , תמיד אחרי הארכה ובעבודת צוות לקויה שמשאירה טעם רע לכל הצדדים, כך בזבזתם 6 ימים של קרדיט שהעולם נתן לכם. וגם הרעל בעיניים של החיילים נחלש , הם יושבים רובם באפס מעשה ומחכים.
בושה וחרפה לך ולכל 5 הרמטכ"לים לשעבר, ואיתכם לכל תפיסת השלום של השמאל, מימי אוסלו העליזים דרך חקירות שרון, בואכה ההתנתקות, ועד לסבבים האינסופיים, מול חמאס והג'יהאד שנראים כמו קרבות איגרוף לשעשוע עולמי ובעיקר לתת לתקשורת לחגוג. האנשת הנהגת החמאס והאויב הפלשתיני הרסה לנו את החיים ב 40 שנה האחרונות והביאה לתוצאה של המלחמה הזאת
סוף סוף העולם הבין מי זה חמאס, רוב העם הבין, ורק אתם שם למעלה נשארתם שבויים בקונספט של עצמכם.
לקחתם את הילדה הכי גבוהה בגן = בני גנץ שיעזור לכם….. במשמרת שלו הצבא נחלש הוא בובה
בגובה 190 ס"מ. במה הוא יעזור? ילמד אותנו לעשות שלום עם אויבים????
תתנערו תתקפו תשחררו אותנו מחמאס לעולמים ולא עד הסבב הבא.
קיבלתם הזדמנות חד פעמית שקוראת פעם ב 100 שנה אם לא תנצלו אותה. גם בעוד 50 שנה מי שיעבור על הקבר שלכם ירק עליכם….
ואתה ביבי נתניהו שדואג לכבוד ולהישרדות שלך. תדע !כל דבר שהוא פחות מהשטחת עזה והשמדת חמאס ישאיר את שמך לדיראון עולם זוהי שעתך היחידה בגלגול הזה
לכל הגאוני מלחמה כאן – מת עליכם!
אתם מבחינתכם שייך:
אתם בטח גם לא מבינים למה השבויים עדיין לא בבית – זה גם אשמת הדרג המדיני…
במלוא הרצינות – אם אתם כל כך מיומנים בניהול משברים וקרבות, תלכו אל החזית, אתם חייבים את זה לעם ולעצמכם!
במקום שאין איש השתדלו להיות אנשים….
וד"ל