במסגרת הפעילות המבצעית של שוטרי ומתנדבי תחנת בני ברק- רמת גן במהלך יום ד' בלילה, הבחינו השוטרים בחשוד שנכנס ויצא מתוך רכב שאינו שייך לו, תוך שהוא התחבא מפניהם ברחוב הבילויים ברמת גן.
השוטרים בדקו את החשוד ואיתרו ברשותו כפפות חד פעמיות, מברג, פנס וכרטיס רב קו על שם אחר.
השוטרים עצרו את החשוד, בן 66, תושב ת"א והוא הובא לחקירה שבסיומה נכלא. אתמול, בימ"ש השלום בת"א האריך את מעצרו עד 12/5/24 . החקירה נמשכת.




















