תחילה נשא דרשת הדרכה המרכזי לאברכים שזה עתה התחתנו ונתן הדרכה לבניית בית יהודי וחסידי בדרכי החסידות ודרכי רבותינו לבית בעלזא. לאחמ"כ התפלל ערבית וספירת העומר.
לאחמ"כ עלה לבית אחד האברכים שערך סיום על מסכת ירושלמי לקבוצה של עשרות אברכים שזכו לסיים זה עתה. משם המשיך לקביעת מזוזה וערך לעקיך און ברונפן. ושב למעונו בעיה"ק ירושלים.




















