צילום: אור ירוק, טיקטוק
תיעוד מטורף: נאבק עם דב תוך כדי טיפוס על הר גבוה • צפו
143 אהבו
92 לא אהבו
וואלה ראיתי ועשיתי דברים הרבה יותר מסוכנים אפשר לחשוב מה הוא עשה
אפשר לחשוב מה הוא עשה
משוגע
משוגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע רואים שזה ערבי
אמן שימות
וגם שכל אחיו ימותו
יופי נשמה! עוד טיפה שמאלה ואז תשכב הרבה זמן……. ולא על אופנוע…💤💤💤🦴🦴🦴
חחחחחחחחחחחחחח
גדול
בראבו
חבל שלא התהפך
מי שישמע
אופנוע כבד זה לא, רק חבל שלא נכנס באי תנועה.
עד מתי תמשיכו לתת במה ופרסום לשונאי ישראל את מי זה מעניין מה קורה בעזה ואיך מייצרים שם כלים וכו'ועכשיו משוגע שחבל שלא התהפך על הכביש לא מתאים לאתר יהודי חרדי מה עם האיסור לא תחונם!!!!
במה לא תחנם שחוננו אותו בתגובות בהמוון 'ברכות'…. חה חה חה
זה לא אופנוע כבד ולא כביש מהיר אלא דרך בן עירונית
כלב
אופנוע כבד ? הצעצוע הזה ? כולה אופנוע שטח מעפאן ! והוא ? אין שכל אין דאגות !
"בלי לפחד" כך כתב עיתונאי אשכנזי חרדי!
תורתנו תורת-חיים ואמת,ושכתוב " ה עוז לעמו יתן,ה יברך את עמו בשלום"
אין "עוז" אלא תורה,ונראה שהחרדים עם החראדות הפחדנים,שקרוביהם החילונים מפיצים את מחלת סדום של ההתכופפות,די דומים!
ימח שמם של אותם מלמדים שלימדו את אותן כתב תורה מסולפת!
תתביש לך לדבר כך על גדולי ישראל ועדה בפרט מוסיף שנאת ישראל וחתיכת גזען מתועב מה אתה שונה מהערבי הזה אם אתה מדבר כמהו מגיע לך צל"ג ענק חתיכת אפס
למה מתיחסים לזה, ובודאי לא לפרסם כמגניב!!! זה רק נותן לערבים להרגיש טוב עם עצמם וככה מרגישים חופשי להרוג,ולהזיק לנו
וואו אל תגזים!!
ואלה אמן שיעשה עוד פעם יתפס לו הגב וימשיך לתוך הקיר☠☠ 🧟♂️🧟♂️🧟♂️💀💀🏴☠️🏴☠️
לא משהו מיוחד סך הכל נרדם כי היה שיכור כמו כל מחבל חבל שלא התהפך
הוא הנתיב הנגדי!!!
וואלה ראיתי ועשיתי דברים הרבה יותר מסוכנים אפשר לחשוב מה הוא עשה
אפשר לחשוב מה הוא עשה
משוגע
אפשר לחשוב מה הוא עשה
משוגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע רואים שזה ערבי
אמן שימות
וגם שכל אחיו ימותו
יופי נשמה! עוד טיפה שמאלה ואז תשכב הרבה זמן……. ולא על אופנוע…💤💤💤🦴🦴🦴
חחחחחחחחחחחחחח
גדול
בראבו
חבל שלא התהפך
מי שישמע
אופנוע כבד זה לא, רק חבל שלא נכנס באי תנועה.
עד מתי תמשיכו לתת במה ופרסום לשונאי ישראל
את מי זה מעניין מה קורה בעזה ואיך מייצרים שם כלים וכו'ועכשיו משוגע שחבל שלא התהפך על הכביש
לא מתאים לאתר יהודי חרדי
מה עם האיסור לא תחונם!!!!
במה לא תחנם שחוננו אותו בתגובות בהמוון 'ברכות'…. חה חה חה
זה לא אופנוע כבד ולא כביש מהיר אלא דרך בן עירונית
כלב
אופנוע כבד ? הצעצוע הזה ? כולה אופנוע שטח מעפאן ! והוא ? אין שכל אין דאגות !
"בלי לפחד" כך כתב עיתונאי אשכנזי חרדי!
תורתנו תורת-חיים ואמת,ושכתוב " ה עוז לעמו יתן,ה יברך את עמו בשלום"
אין "עוז" אלא תורה,ונראה שהחרדים עם החראדות הפחדנים,שקרוביהם החילונים מפיצים את מחלת סדום של ההתכופפות,די דומים!
ימח שמם של אותם מלמדים שלימדו את אותן כתב תורה מסולפת!
תתביש לך לדבר כך על גדולי ישראל ועדה בפרט מוסיף שנאת ישראל וחתיכת גזען מתועב מה אתה שונה מהערבי הזה אם אתה מדבר כמהו מגיע לך צל"ג ענק חתיכת אפס
למה מתיחסים לזה, ובודאי לא לפרסם כמגניב!!!
זה רק נותן לערבים להרגיש טוב עם עצמם וככה מרגישים חופשי להרוג,ולהזיק לנו
וואו אל תגזים!!
ואלה אמן שיעשה עוד פעם יתפס לו הגב וימשיך לתוך הקיר☠☠
🧟♂️🧟♂️🧟♂️💀💀🏴☠️🏴☠️
לא משהו מיוחד סך הכל נרדם כי היה שיכור כמו כל מחבל חבל שלא התהפך
הוא הנתיב הנגדי!!!