עם צאת החג התקבלה הבשורה המשמחת בהיכלי התורה והישיבות על השיפור הניכר שחל במצבו הרפואי של זקן חברי מועצת חכמי התורה, מרן הגאון רבי שמעון בעדני, המאושפז בבית החולים מעייני הישועה.
בבית הרב סיפרו ל׳חדשות JDN׳ כי את תפילות החג, הרב אמנם לא ערך בבית הכנסת של בית החולים, אלא בחדרו, אך הרב ערך את סדרי החג עם ספר תורה שהובא במיוחד עבורו.
כמו כן, אנשי הבית ששהו לצדו של הרב במהלך החג, ניגנו ושרו את שירי החג, והרב הביע קורת רוח מרובה.
השיפור במצבו של הרב מגיע ימים ספורים לאחר שדווח על הידרדרות חמורה במצבו. כזכור, בעיצומם של ימי חול המועד נערכו עצרות תפילה רבות לרפואתו של הרב שמעון בן חביבה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
הרב, בן ה-94, פונה לפני מספר שבועות לבית החולים, בעיצומה של שבת קודש, לאחר שלא חש בטוב וסבל מקשיי נשימה. מאז הוא מאושפז בבית החולים מעייני הישועה.





















ב"ה!!! רפואה שלימה!!!