לקיים בנו חכמי ישראל: זקן אדמו"רי בית רוז'ין, כ"ק האדמו"ר מקאפיטשניץ, עבר היום (ראשון) צנתור בלבו, לאחר שעבר אירוע לבבי במהלך ל"ג בעומר האחרון.
ל'חדשות JDN' נודע כי הרבי, בן ה-80, פונה לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, לאחר אירוע לבבי שעבר, בעצת רופאו האישי.
מעמד ההדלקה בל"ג בעומר קוצר, וחסידי ואוהדי בית קאפיטשניץ החלו באמירת תהילים ובתפילות עבור האדמו"ר רבי יצחק מאיר בן בת שבע, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
הרבי עבר צנתור כושל ביום רביעי, ולפני מספר שעות נכנס שוב, הפעם לצנתור יותר מורכב, שממנו יצאו הרופאים עם שביעות רצון. עם זאת, הוחלט להשאיר את הרבי באשפוז.




















