תופעה מרנינה הולכת ומתרחבת בקרב בני ישיבות בירושלים: מידי 'ליל שישי' מתכנסים עשרות בחורי חמד, חברי איגוד 'עמלים' לבני התורה יוצאי אתיופיה, לסדר לימוד מרומם ומושקע שנועד לחזק ולרומם את עמלי התורה בקרב הקהילה.
המיזם, אשר זכה לברכותיהם הנלהבות של גדולי ישראל וראשי הישיבות שליט"א, מתמקד בשתי קבוצות גיל: תלמידי כיתות ח' המתעתדים לעלות לישיבות קטנות, ובחורי שיעור ג' לקראת כניסתם להיכלי הישיבות הגדולות. הבחורים מתכנסים יחדיו בהיכל ישיבת 'עטרת הלוי' בירושלים, בראשותו של הרה"ג אברהם עידן, ושוקעים בלימוד מעמיק בדיבוק חברים.

במקביל ללימוד, נבחנים הבחורים על החומר הנלמד בפני מיטב הרמי"ם בעולם הישיבות, אשר יוצאים נפעמים מיכולותיהם וידיעותיהם של הצעירים. חברי האיגוד מוסרים בתורם חבורות על החומר הנלמד, כאשר החבורות הטובות ביותר עתידות לראות אור בחוברת 'עמלה של תורה' היוצאת לאור מידי שנה לקראת חג מתן תורה.
בסיום הלימוד יושבים כלל החברים ל'סעודת ליל שישי' בשרית ושבים לבתיהם בהרגשה מרוממת ועילאית.





















אשריהם!
אשריהם ישראל!!!