במהלך סוף השבוע האחרון, התקבל במשטרה דיווח על התקהלות סביב רכב תברואה של הערייה ובתוכו מספר עובדי עירייה בירושלים.
במקום התפתחה קטטה אלימה ותקיפה, שכללה נסיון שבירת שמשות רכב ותקיפת עובדי הערייה באמצעות אלות וגז פלפל. בעקבות המקרה, לא היו נפגעים.
בסיוע והכוונה של מרכז השליטה של מחוז ירושלים, שוטרי תחנת שלם שהוזעקו במהירות למקום, איתרו את רכב החשודים המעורבים במעשים וכרזו ליושבי הרכב לעצור.
בעת שיושבי הרכב זיהו את השוטרים, הם נמלטו מהמקום בנהיגה פרועה תוך סיכון משתמשי הדרך ונסיעה ברמזור אדום.
אמש, בפעילות חקירתית של שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, החשוד (21, תושב בני ברק) אותר ונעצר על ידם והועבר לחקירה בתחנה. היום, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט וחקירת המשטרה נמשכת.





















למה לא להיות הוגנים כתוב ברור שמדובר בעובדים ערבים?
אפשר עוד לחשוב שהמילים התמימות של הכתבה שמניע הגזעני הוא שנאת הונגרים-פולנים