דובר צה״ל פרסם הצהריים (שלישי) את תחקיר האירוע בו נהרגה "פעילת זכויות אדם" אמריקנית-טורקית, איסנור אזגי איגי, בצומת ביתא בשומרון. לפי הודעת צה"ל האירוע תוחקר בשטח על ידי המפקדים.
מהממצאים עולה כי בסבירות גבוהה האזרחית נפגעה כתוצאה מפגיעה עקיפה ולא מכוונת של ירי כוח צה"ל, שכוון לעבר מסית מרכזי. האירוע התרחש במהלך התקהלות אלימה של עשרות חשודים פלסטינים, אשר הבעירו צמיגים ויידו אבנים לעבר הכוחות בצומת ביתא.
בעקבות המקרה נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת, עם סיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. ישראל העבירה את בקשתה לבצע נתיחה של הגופה.
"צה"ל מצר על מותה של האזרחית איסנור אזגי איגי", מסר דובר צה"ל.





















ומה בכך אם היא אזרחית אמריקאית??
היא גם טורקית ערביה ותומכת טרור ונמצאה במקום שהתקיימה פעילות טרור
היא באה לחלק תיקון הכללי, איך יורים על אחת כזאת??