השיירה בכביש 1. צילום: א.א.ב. אבי יעקבזון
השיירה בכניסה לירושלים. שימוש לפי סעיף 27א*
*הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected] . השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007





















וכל זה…….בשביל לבקר את ….. לפיד
ממש לא נכון. הביקור נקבע עוד לפני שלפיד נכנס לראשות הממשלה. הוא הגיע בשביל לבקר במדינת ישראל ולא בשביל אף אחד ספציפי
הלוואי שהיו עושים ככה לצדיק……
תסתכל באדמור מסאטמר שיוצא לארץ יש לו יותר גדול
התחרפנו לגמרי!!!
סוגרים חצי מדינה בשביל נשיא ארצות הברית.
מפקיעים כבישים בשביל ביקור שעולה המון למשלם המיסים הישראלי. אני מבין שיש לביידן ופמלייתו דברים חשובים כמו רכב פיקוד ואת המזוודה הגרעינית אבל לא להגזים. שפונים אל נס
ברוך הבא אדוני הנשיא
שיירה מבולבלת כמו מנהיגיה
לא מרגש….
מחכים למלך המשיח!!!!!!!!!!!!!
למה לא בא באליקופטר???
מה עיניין לסגור כבישים .
תגידו האדום שבכביש זה אמור להיות שטיח אדום כי לכאורה זה נראה כך אבל מצד שני זה רק לרכבים ומה זה משנה, או שכן…. יש לחקור!!
חחחח
אם זה מה שעושים לנשיא הרצות הברית (שהוא אינו יהודי )
אז כמה אנחנו צריכים להתכונן לביאת המשיח…..
כנראה שביידן מת -כ"כ הרבה מכוניות, היד במכונית אחת הרגל באחרת וכו'
לא מצחיק
חברה הבן אדם הזה הוא הנשיא קצת כבוד
הוא הנשיא ואז מה?
כשהוא קצת יכבד את עם ישראל וידאג לו, אז נחשוב אם מגיע לו כבוד. בנתיים הוא אויב שלנו לכל דבר ועניין ומגיע לו אפס כבוד.
למה אנחנו מנסים למצוא חן ככ בעני הגויים?? קודם כל נמצא חן בעניו של הקב"ה ואז בכל מקרה נהיה אור לגויים!!!
בצפייה לגאולהה