צילום: פלסטיני
במערכת הביטחון הגבירו בימים האחרונים את הלחץ על ארגוני הטרור ביהודה ושומרון, מאז עזב נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן את ישראל, והיום (שלישי) תועד כוח מסתערבים של צה"ל פועל, לאור יום, במחנה הפליטים הפלסטיני דהיישה, שממוקם מדרום-מערב לעיר בית לחם, בשטח הרשות הפלסטינית. לא דווח על נפגעים בקרב המסתערבים.
בתיעוד שהפיצו הפלסטינים מתוך מחנה הפליטים, תועד כוח מסתערבים של צה"ל יוצא מרכב מסחרי לאור יום כדי לעצור שני מבוקשים. הלוחמים יצאו מהרכב תוך חסימת כביש מרכזי במחנה, ביצעו ירי באוויר להרחקת מחבלים אחרים – ושלפו את המבוקשים מתוך בית. עוד לפני ביקורו של ביידן בישראל הנמיכו במערכת הביטחון את מעצרי המבוקשים כדי שלא ליצור הסלמה, אך כעת נראה שהפעילות חזרה.
מוקדם יותר מסר דובר צה"ל, כי "לוחמי צה"ל בשיתוף לוחמי מג"ב הרסו הלילה את בתי המחבלים אשר ביצעו הפיגוע בכניסה לעיר אריאל, בו נרצח ויאצ׳סלב גולב ז"ל. בתיהם של המחבלים יחיא מרעי ויוסף מרעי, שנלכדו ונעצרו לאחר הפיגוע, נהרסו לאחר שנדחו עתירות משפחותיהם לבג"ץ. במהלך הפעילות, התפתחו במרחב מספר הפרות סדר אלימות בהשתתפות מאות פלסטינים שיידו אבנים והשליכו צמיגים בוערים, זיקוקים ומטענים לעבר הלוחמים. הכוחות הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות".
"כוחות צה"ל פעלו גם למעצר מבוקש החשוד במעורבות בפעילות טרור, ולהחרמת אמצעי לחימה בלתי חוקי בכפר קוצרה שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. הלוחמים עצרו שני מבוקשים נוספים בכפר בית דקו, הנמצא במרחב חטיבה המרחבית בנימין. במהלך הפעילות, התפתחה הפרת סדר אלימה במקום שכללה יידו אבנים והשלכת מטענים כבדים, הכוחות ירו לעבר החשודים. בכלל הפעילויות אין נפגעים לכוחותינו. ברחבי יהודה ושומרון נעצרו הלילה עשרה חשודים שהועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון", נמסר בנוסף.





















מוות לערבים
אמרתי לך כבר! מוות למחבלים.
תפסיק! כך פסק בן גביר שלך.
😂 😂
במקום היום יכל לשבת מחבל עם נשק