צילום: התעשייה האווירית
התעשייה האווירית חושפת לראשונה את ה-POINT BLANK – טיל אלקטרואופטי הנישא על -ידי חייל יחיד. המערכת מהווה מענה לצורך ביכולת עצמאית לתקיפת מגוון מטרות בקטלניות גבוהה בזמן אמת, ויכולה לשמש מגוון יחידות ברמה הטקטית, מרמת הצוות ועד הגדוד.
הטיל, בעל יכולת המראה ונחיתה אנכית, משוגר מיד החייל ומתופעל על-ידי חייל יחיד, עובדה המקנה קטלניות גבוהה לדרג הטקטי. לטיל יכולות אלקטרואופטיות המסייעות להפללה ולתקיפה בדיוק רב ובקטלניות גבוהה מאוד.
באחרונה נחתמה עסקה בהיקף מיליוני דולרים למכירת הטיל החדש למשרד ההגנה האמריקאי. בעסקה זו, הכוללת אופציה להמשך הזמנות, תשמש התעשייה האווירית כקבלן ראשי בפרויקט.





















יפה מואד
אבל מה זה יעזור עם ההדיקטטורה של בג"צ?
כמה אתה צודק
דרעי יהיה ראה"מ רזרבי או לא???