צילום: דוברות המשטרה
המשטרה מעדכנת הבוקר כי אתמול בשעות הצהרים התקבל דיווח במוקד המשטרה על אדם על קאייק שנמצא בעומק מול חופי תל אביב ונסחף דרומה בשל הרוח החזקה ללא יכולת לחזור לחוף.
צוות ספינת השיטור הימי שהיה בטיפול באירוע נוסף מיד יצא למקום ולאחר ביצוע סריקות איתר האדם על הקייאק כשהוא תשוש ובאפיסת כוחות. שוטרי השיטור הימי של מחוז תל אביב, תוך פעילות מקצועית מהירה ונחושה העלו את הגבר (42) לספינה המשטרתית וחילצו אותו למרינה בתל אביב.





















*מחאת ה 9.90*
*פירות וירקות* כל מה שמעל 9.90 לקילו מתאפקים ולא קונים !!! אף אחד לא ימות !!!
*שיתרקב להם הכל על המדף !!!*
גמרנו להיות פריירים, קונים רק עד 9.90 לקילו.
נתחיל בפירות וירקות ונמשיך למוצרי הגיינה, מוצרי חלב, נקיון, לחמים ומאפים, שימורים, קפואים, משקאות, הכל..
לא מחכים לטובות של אף אחד
אנחנו הצרכנים נכתיב את המחיר !!!
*לאאאא מתאים לאאא קונים !!!*
*להעיף בקבוצות !!! להעלות לסטטוס !!!*
*שתפו בכל הכח*
אבל אני אוהב אפרסקים ואבוקדו ואני רוצה לקנות גם ב20 שקל לקילו.
גם עגבניות שרי.
תצא לעבוד ואל תתבטל – לא יהיו לך בעיות כספיות.
מה קשור לעבוד גם מי שעובד יש לשלם משכנתא או שכירות ליסינג על הרכב אם אין רכב מהעבודה ועוד הוצאות
מעניין למה גם אלה שעובדים מתלוננים על יוקר המחיה? ולמה לבנק ישראל חשוב להוריד את האינפלציה? פתאום כולם דואגים לאלה שלא עובדים???
דמגוג זול!!!!!!!!
אין בעיה, נישאר רעבים עד שיורידו את המחירים.