צילום: דובר צה"ל
הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קיים אתמול (רביעי), הערכת מצב וסיור באוגדה 210 עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, מפקד אוגדה 210, תת-אלוף ציון רצון ומפקדים נוספים.
דבריו אמר הרמטכ"ל, "אימנו את האנשים, הם בקיאים בתוכניות, יש את כל מה שצריך ואנחנו יודעים לעשות את זה מעולה. וזה מה שאתם אומרים לי, אתם משדרים לי מוכנות מאוד גבוהה".
צילום: דובר צה"ל
הוא ציין: "אני חוזר מכאן חזרה עם תחושה של מוכנות מאוד גבוהה, אתם תמשיכו לפתח אותה ואנחנו נעשה את ההחלטות בהתאם להתפתחויות. הדבר החשוב, מוכנות גבוהה, תגובות חזקות, למצוא מטרות נכונות, להכאיב לצד השני".




















