צילום: שימוש לפי סעיף 27 א

תיעוד מטורף: פעילי חיזבאללה נפגעים מביפרים שמתפוצצים בכיס • צפו

תיעודים דרמטים ממצלמות אבטחה בחנויות בלבנון מראים את גודל התחכום והמסתורין • בתיעוד נראים פעילי חיזבאללה באמצע קניות, כאשר לפתע הביפר שלהם מתפוצץ • האזרחים באזור נבהלים ונמלטים מיד

כתבות נוספות בנושא:

play-rounded-fill
play-rounded-fill

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

53 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

חחח מגיעה להם מתים כמו נמלים

גדדדדווווללללללל

זה מזכיר לי את מכת בכורות

וואו מגניב!

לא חבל על הכסף…הם מפוצצים בכסף ושאר אנשי העם במצב כלכלי גרוע. כמה טיפשים הערבושים האלה.

ישתבח שמו לעד!

תודה לה יתברך שנתן לצהל יכלול כאלה מדהימות!!

לגמרי

לא לצה"ל למוסד שיותר מאמין

ישתבח שמו

תביאו עוד סרטונים. נראה די נחמד

…זה כי הם לא הקשיבו לשייח שלהם שאמר להשתמש בפלאפון בהכשר חלל ("כשר")… מגיע להם…חהחהחה…
זה היה שיחה פיצוץ, חבל על הזמן…חהחהחה

מה כתבו להם הביפר

ויפולו בזה אחר זה… ישתבח שמו לעד!!!

כתבו להם . תודה אבא!

אם אפשר עוד כאלה
בתודה מראש
חזק ביותר ברוך ד"

כך התבצע המבצע הגדול
סוכנים ישראלים הציעו לחיזבאללה רכישת אלפי מכשירי ביפר במחיר הזדמנותי, חיזבאללה עט על "המציאה" וצייד את אנשיו במכשירים שהתבררו כממולכדים.
לאחר שהתברר כי המכשיר הופץ וחולק לכל פעילי חיזבאללה, המתינה ישראל לעיתוי המתאים כדי להפעיל את מנגנון הפיצוץ.

הסוכן הבכיר פתח את פיו

הכי מדהים זה לראות את לה שלא התפוצצו בוהים בהם ולא עושים כלוםםם
פשוט צועק שהם לא יהודים
אם חלילה חלילה זה היה קורה היינו רואים מיד איך כולם קופצים להציל, לעזור, להחיות משהו….
והם – זבל !!!!
באמת מגיע להם למות!

חסכת לי תגובה

למה? הם אוהבים לראות סבללל עם טיפש מהטיפשים איכסה
טוב שה' לא נתן להם את החכמה לעזור ככה הם יותר ימותו

יש יש שי וואאווו מרגש ממש לראות אייך הוא סובל ובוכה אוי אוי ש… לא לבכות

למה לא גנבו לו את הכסף ואי ואי כמה שטרות עפו שמה

חחחחחחחחחחח כן יאובדו כל אויבך ה'!

מגנייייייייייב עם ישראל חיייייייייי

ישש כן ירבו תודה לה זה לא מובן מאליו
זה נשמע דימיוני

”בנפול אויבך אל תשמח ובכשלו, אל יגל לבך פן-יראה השם, ורע בעיניו והשיב מעליו אפו.“ (משלי כ"ד, פסוקים י"ז – י"ח). כמה מצער שיש רוע בעולם ועלינו למגרו. כמה מצער שאנשים בוחרים ברע ואח"כ מקבלים את עונשם. הלוואי כל הגויים היו בוחרים להיות חסידי אומות העולם ולא היתה מוטלת עלינו החובה לגרום רעה ליצירי כפיו של הבורא. מאחר והעולם אינו ורוד כפי שהיינו רוצים אולי, מוטלת על עמ"י חובה קשה, למגר ולגרום סבל לאויבים רשעים ומובן שנהיה מרוצים כשזה מצליח בעזרתו יתברך. אך מכאן ועד שמחה פורצת גבולות מסבל שנגרם לאויבינו הרעים ככל שיהיו לא נראה בעיני הקטנה יהודי. אני עצמי מרכינה ראש ומצטערת על חובתינו לגרום סבל, יחד עם ההבנה הברורה שזו חובתינו וטוב שהדבר הצליח. רק ההתבדחות, הלגלוג, ה"רקידה על הדם" צורמת בעיני. ויתכן וטעות בידי מאחר ומנגד לפסוק שציטטתי ממשלי למעלה, כן אנחנו רואים מימי הפורים שנחגגים על כך שיהודים הרגו בגויים. וצריך עיון מה הסיבות ומה באמת הקב"ה מצפה מאיתנו. אם אני טועה ואין דעתי מתיישבת עם דעת חכמים, לוקחת את מילותי בחזרה.

את בעצמך תירצת, כי בפורים שמחים על ההגנה שלנו, שאלו שרצו לרצוח אותנו מתו, וגם כאן זה לא שמחה לאיד, אלא זה שמחה של הגנה שאלו שזוממים כל היום להרגנו כבר אינם בין החיים.

הלו באבוד רשעים רינה

בנפול אויבך.וכו' מדובר באיוב יהודי אבל גוי בטח ובטח שצריך לרקוד ולהודות להשם על זה שהרג לנו את הרוצחים הללו
כל המרחם על אכזרים …

כתוב בספר משלי "באבוד רשעים רינה"
ובספר תהילים כתוב: "ישמח צדיק כי חזה נקם"
אז….
אויביך מבחוץ אך רשעים עליהם נאמר "הקם להורגך השקם להורגו"

הייתי הכי שמחה שלא יהיה יהיה חטא ולא עונש. מצער אותי שיש חטא שמחייב עונש. ודאי הבא להורגך השקם להורגו ואסור לרחם ח"ו. אבל לא בטוחה שיש חובה לשמוח.
עצובה כי זה מזכיר לי על עצמי שלעיתים נכשלת (-בכעס שזה כמו לעבוד ע"ז. בלשוה"ר שיש עליו כ"כ הרבה לאווים, בהעלבה שהיא כשפיכות דמים ובדברים נוספים), וחרדה ממידת הדין שאפשר לראות כאן כמה קשה היא ולא מתפשרת.

מצווה לשמוח כשמתים אויבינו הרשעים הגויים וכמו שכתוב: בְּטוּב צַדִּיקִים – תַּעֲלֹץ קִרְיָה, וּבַאֲבֹד רְשָׁעִים – רִנָּה". בזכות שמתו אותם ערבים – ניצלו חיי יהודים רבים!

באלול צריך להיות בשמחה ולא בעצבות, כי המלך בשדה ומאירות י"ג מידות הרחמים! לא לפחד. להיות בשמחה ובביטחון ובאמונה!

הגמרא אומרת במסכת מגילה שעל יהודי שעשה לך רע נאמר בנפול אויביך אל תשמח, אבל על גוי נאמר: ואתה על במותימו תדרוך ומותר לשמוח (נא לעיין בגמרא מגילה טז עמוד א).

חזל אמרו בנפול אוייבך אל תשמח תירצו שהכוונה לאויב יהודי לא כזה אויב שרוצה לחלות את כל עם ישראל אז אל תיהיו יפי נפש אם היו זורקים טיל על הבית שלך לא ההית מדברת ככה וחוץ מזה גם פה שמחים שיש לנו הגנה והרתעה כמה עם ישראל יכולים לסבול?המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים שזה עם ישראל כמו השמאלנים שמרחמים על הערבים ומתאכזרים לאחיהם החרדים

ככה זה מתחיל אחרי זה עושים הפגנות אחרי זה מטפלים במחבלים אחרי זה מגישים בבג"צ עתירות נגד יהודים. אז בואו לא נרחם על אכזרים שערפו ליהודים ראשים

חחחחחחח

גדווללללל
כן יאבדו כל אויביך ה'

את הפיצוץ עשה מחשי-קשר🤣🤣🤣🤣

מה שנקרא:
"שוק על ירך"…
כן יאבדו כל אויבי ה' מהרה.

לפני שנה בכינו, היום מגיע לנו לצחוק!

מגיע להם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ערבי גבר זה ערבי בקבר

חזק
אהבתי

אומרים שגם החסיד מבית שמש התפוצץ.
זה אמור להיות בדיחה….

מה הכוונה?
תענוג לעיניים😝😆😝
ראיתי כמה פעמים…

מגניב

חחחחההההההההההההה
אחד הטובים

מטורף!

מה שבטוח זה שאי אפשר לדעת אולי חיזבלה הזמין את הביפרים האלה כמתוכנן לתקיפה ח"ו קשה לישראל חס ושלום ותודה לה' השומר והמגן על עמו ישראל ! "הקם להורגך השכם להורגו" וכל המרחם עם אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים!!! אם מדינת ישראל החליטה לפעולה הזו סימן הוא שלא היה ברירה וזה היה חובה והצלה לעמ"י תודה לה' שהצליח בידנו וממשיך וימשיך לשמור עלינו בעוד ניסים מרובים,

חבל על הפרות….חחח

גדוללל

בוםם

כתבות חדשות באתר

הסיפור המטלטל של רבקי: אמא נפטרה והיא נאלצה לעזוב את בית אביה
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
הקרב על חוק הגיוס: הצעת חוק יסוד לימוד התורה עברה לוועדת הכנסת
מאות לוחמי מג"ב פשטו על כפר עקב במסגרת מבצע משילות
עם ישראל התגייס לשפץ את הבית, וכעת משלימים את המשימה עבור חמש היתומות של רבי משה שיינפיל זצ"ל
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
אחרי שתי הטרגדיות בארה"ב: נמשכים המאמצים להחזיר את ההרוגים לישראל
חוסל המחבל שהחזיק את עומר שם טוב בשבי חמאס
נחשף הסוד של מועדון הצרכנות המוביל בציבור החרדי: כך אלפי משפחות חוסכות מאות שקלים בחודש!
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
דרעי מציב אולטימטום לקואליציה: בלי חוק יסוד לימוד תורה לא יעבור אף חוק
בית המשפט קבע: רמת השרון חייבת לאכוף את איסור פתיחת העסקים בשבת
דרמה במעונו של פוסק הדור: נחשף סיפורו הכאוב של החתן שנותר חסר כל לקראת חופתו
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
בהלה באוויר: חולדה וגורים התגלו במטוס של ארקיע
בשורה לעובדים: דמי ההבראה יעלו במאות שקלים בשנה

הכתבות המעניינות ביותר

עם בואו של מרן רה"י הגרמ"ה הירש: מעמדי חיזוק למען 'קרן עולם התורה'
הנהיגה שלך תקבע את מחיר הביטוח: המהפכה בעולם בביטוח הרכב
דאגה בעולם התורה: החמרה חמורה במצבו של ראש ישיבת בריסק
מה שטוב בארה''ב טוב בישראל: מהלך לייבוא התקנים אמריקאיים שיאומצו בישראל
הצורך במענה להשלכות סנקציות בינלאומיות על פעילות פיננסית בישראל
מחזה מרהיב ומרגש בצפון תל אביב במעמד הכנסת ספר תורה
בשורה ליזמים: פטור מהיטל השבחה גם בעסקאות קומבינציה
עדות של מרן החד''ה קוק לרפו''ש על ההתמודדות בעבודת השם מתוך יסורים
מנדי הברפלד בסינגל חדש ומרגש: "דיך אליין"

חדש באתר

MixCollage-22-Jun-2026-07-22-PM-6843 (1)
עם בואו של מרן רה"י הגרמ"ה הירש: מעמדי חיזוק למען 'קרן עולם התורה'
.
הקרב על חוק הגיוס: הצעת חוק יסוד לימוד התורה עברה לוועדת הכנסת
.
הנהיגה שלך תקבע את מחיר הביטוח: המהפכה בעולם בביטוח הרכב
MIDEAST ISRAEL CONSTRUCTION
מאות לוחמי מג"ב פשטו על כפר עקב במסגרת מבצע משילות

המיוחדים

צילום מסך 2026-06-18 022446
הרבי מליובאוויטש עצר אותי ושאל שאלה ששינתה את חיי | ראיון מרתק
WhatsApp Image 2026-06-11 at 09.35
בוגרת הפרקליטות יוצאת למלחמה: "המדינה מענישה נשים חרדיות בגלל בעליהן"
WhatsApp Image 2026-06-08 at 10.08
רעידת אדמה משפטית: בוגרת הפרקליטות יוצאת למאבק נגד סנקציות הדיור - ומאיימת בבג"ץ
קיפקעס | פיצוץ השיחות עם צה"ל ומכה קשה לדרייברים
קיפקעס | פיצוץ השיחות עם צה"ל ומכה קשה לדרייברים

גלריות

MixCollage-22-Jun-2026-07-22-PM-6843 (1)
עם בואו של מרן רה"י הגרמ"ה הירש: מעמדי חיזוק למען 'קרן עולם התורה'
ישיבת 'באר התלמוד' בעצרת זעקה מול כלא 10. צילום ש.פ
ישיבת 'באר התלמוד' בעצרת זעקה מול כלא 10
ההמון חוגג ברחובות תל אביב
מחזה מרהיב ומרגש בצפון תל אביב במעמד הכנסת ספר תורה
בית שמש הנחת אבן הפינה לישיבה לצעירים היכל משה (9)
במעמד הנחת אבן הפינה גדולי התורה ציינו: כשרודפים את התורה ואנחנו מקיימים הנחת אבן פינה לישיבה. זה קידוש ה'

עיתוני היום

וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שֵׁנִי • כותרות העיתונים – ז' בתמוז ה'תשפ"ו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שֵׁנִי • כותרות העיתונים – ז' בתמוז ה'תשפ"ו

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
Hide picture