מעמד רב רושם נערך השבוע ג' אייר בבית המרא דאתרא אלעד הגרש"ז גרוסמן שליט"א בציון יום השנה לפיגוע הנורא שפקדה את העיר אלעד, עת נלקחו בחטף מטובי בניה של העיר אלעד, בהשתתפות נציגי ובני משפחות ההרוגים. בתוך האבל הגדול ובהרגשת ערבות הדדית החליטו במפעל המשניות העולמי 'משנתכם עולה למעלה' הפועל לארגון סיום ששה סדרי משנה מידי יום באופן ייחודי, להקדיש את הלימוד לעילוי נשמתם הטהורה.
כאמור הסיום נערך בבית רב העיר שליט"א שנחשף מקרוב לממדיה האדירים של הארגון הפועלים זה כחמש שנים באופן ייחודי לארגון 'סיום כל ששה סדרי משנה' מידי יום, עובדה המעוררת התעניינות רבה בקרב רבים, כמו צאצאים החפצים בטובת הוריהם וסביהם ומקדישים את הלימוד לע"נ ביום השנה בכלות השבעה/השלושים ובשנת האבל.
ראשית התכבד הרב שליט"א בעריכת הסיום, לאחר שלמד את המשנה האחרונה קרא בנו שיחי' של ר' בועז גול הי"ד את ה'קדיש הגדול' הנאמר בסיום כשכל המשתתפים עונים ברגש רב 'אָמֵן יְהֵא שְׁמֵהּ רַבָּא מְבָרַךְ', הרב בירך בחמימות את בנו הפעוט שיחי' של ר' יונתן חבקוק הי"ד, והכביר בדברים על חשיבות הארגון ותועלתו הרבה. בני המשפחה מסרו את ברכתם לארגון והודו מקרב לב על היוזמה הברוכה בהקדשת הלימוד ועריכת הסיום.
הנהלת הארגון ציינה כי זכות היא לעמוד שוב בסיום 'ששה סדרי משנה' שנלמד בעקביות והתמדה מידי יום ע"י כמאתיים ת"ח המחלקים ביניהם את הלימוד כשלכל אחד פרקים קבועים השגורים על לשונו, והפעם לזכרם של הקדושים הי"ד שנבחרו כקרבן ציבור לכפר על כלל ישראל ובפרט על העיר הקרובה אל החלל, אנו תפילה שיאמר למלאך המשחית הרף ויקיצו וירננו שוכני עפר במהרה.
לצפייה במעמד המרגש היכנסו לאתר הבית משנתכם




















