מתחקיר תקרית הירי שבו נהרג לוחם צה"ל אמש (ב') עולה כי כוח נכנס למרחב ואיתר פיר, הכוח ביצע פעולות חקר בפיר כדי להתחבר למנהרה לשם השמדתה. בזמן הזה הייתה פלוגה נוספת שאיבטחה את הכוח.
לאחר התחקיר הראשוני, נקבע כי יוסף ז״ל, ששהה בתוך האיתור, נהרג כתוצאה מירי דו צדדי של הכוח אשר אבטח את המרחב.
צוות הקרב של חטיבה 401 פועל כעת בצפון רצועת עזה, במשימה להשמיד תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע.





















זה למה צריך להפסיק את הלחימה.
החיילים הגיבורים שחוקים וזה אחד הדברים שיכולים לקרות לצערי