במהלך דברים שנשא רבה של העיר אלעד הגר"מ מלכא, נשיא מוסדות אור המלך, בהיכל ישיבת אורחות יהודה שבנשיאותו, קרא לבני הישיבות בעיר שלא לשבת בליל שישי בצ'ולנטיות. "אחינו נמצאים בזירות קשות, בקרב, עם ישראל בימים נוראים שלא ידענו ולא הכרנו, עלינו לגלות רגישות וחס ושלום מללכת ולשבת חבורות חבורות בחנויות שמוכרים צולנט ולבזבז את הזמן, כיצד נשב ונחגוג כשעם ישראל בסכנה? זה דברים ברורים רק חשוב לחדד זאת", אמר הרב.
המרא דאתרא בדבריו המשיך: "רבים מעם ישראל היום צמים לאור קריאתם של כל הרבנים, עלינו כולנו להתאחד בתפילה כל אחד במה שיכול, אני קורא גם למוכרי הצ'ולנטים למיניהם – לא לתת אפשרות ישיבה בחנויות, אלו ימים שלא מתאימים לבילויים, הדבר גובל בחילול השם חס ושלום". קרא המרא דאתרא.
יצוין כי לאור קריאתו של המרא דאתרא רבים מהחנויות בעיר אלעד מתכננים להימנע מלאפשר ישיבה בחנות.





















את מי מעניין היום צולנט בכלל, איזה בחורים מסוגלים להתיישב על צלחות בזמן שבני גילם מתים בקרב
חסד אמיתי, ממש דאגה בלא הפסקה, רק ה ישלם דכרכם