דובר צה"ל בערבית תא"ל אביחי אדרעי פנה לתושבי צפון הרצועה וחזר שוב על הוראת הפינוי המיידית לתושבי ג'באליה והסביבה. בהודעה שפרסת נכתב: "אזהרה חמורה לכל הנוכחים באזור ג'באליה, מחנה ג'באליה, העיר העתיקה, ושכונות אל-נהדה, אל-רוודה, אל-סלאם, אל-נור, אל-תופה, אל-דראג' ותל אל-זעתר".
"צה"ל פועל בעוצמה רבה באזורים בהם אתם נמצאים כדי להשמיד את יכולותיהם של ארגוני טרור. למען ביטחונכם, התפנו מיד למקלטים מוכרים בעיר עזה. חזרה לאזורים אלה כאזורי לחימה מהווה סיכון לחייכם".





















ברכות על הדרגה – תא"ל
כל הכבוד.
בזכות ולא בחסד – יישר כוח