איחוד האמירויות זימנה את שגריר ישראל יוסי שלי לשיחת נזיפה בעקבות התקיפה הישראלית בדוחא בירת קטר בה נעשה ניסיון לחסל את בכיר הלשכה המדינית של חמאס. כך דיווחו רועי קייס ומיכאל שמש בכאן חדשות.
בקטר איימו על ישראל כי תהיה תגובה על הפרת הריבונות של ארצם בתקיפה שהסעירה את העולם. טרם ידוע מה עלה בגורלם של בכירי החמאס שהתכנסו בווילה של חליל אל-חיה בדוחא.
ישראל לא התנצלה על התקיפה וגם לא הבטיחה שלא תעשה זאת שוב, להפך, ראש הממשלה הבהיר השבוע בהודעה שפרסם באנגלית כי כל מדינה שתיתן חסות לטרור אינה חסינה מפני תקיפה. נתניהו קרא למדינות המארחות מחבלים לגרש אותם או להעמידם לדין, "אם לא תעשו זאת אנחנו נפעל" איים.




















