צילום: דוברות המשטרה
במשטרת ישראל התקבלו לאחרונה תלונות רבות אודות אירועים של גניבות קורקינטים שיתופיים ברחבי העיר ת"א.
עם קבלת התלונות פתחו שוטרי תחנת יפו בחקירה מאומצת על מנת להתחקות אחרי החשודים.
במהלך החקירה, תוך ביצוע פעולות רבות ומגוונות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים, הצליחו החוקרים לאתר את שני החשודים, אחים, תושבי רהט והם נעצרו והועברו לחקירה.
מחומרי החקירה שהצטברו עולה כי החשודים נהגו לשכור משאיות ולנוע ברחבי העיר תל אביב, וכאשר זיהו ברחובות קורקינטים שיתופיים, היו מעלים אותם למשאית ולאחר מכן מבריחים לשטחי הרשות הפלסטינית.
עם סיומה של החקירה במשטרת יפו, הגישה השבוע שלוחת תל אביב של חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום נגד החשודים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.




















