מצרכים:
8 ביצים מופרדות
3 שקיות סוכר וניל
1/2 כוס שמן
1 כוס מים
1 כוס סוכר
2 כפות קפה נמס מומסות ברבע כוס מים רותחים
אופן ההכנה
מקציפים חלמונים עם סוכר וניל
אחרי שהקצף יציב מוסיפים את
השמן והמים לאט לאט
בקערה נפרדת מקציפים חלבונים ותוך כדי מוסיפים את הסוכר בהדרגה
כשמקבלים מרקם יציב מוסיפים את הקצפת של החלמונים
מוסיפים את הקפה המומס כשהוא קר
מפזרים מלמעלה שוקולד מגורד או שקדים קצוצים





















סלמונלה?
תודה על המתכון.
לפני שאני מתחילה להכין, נראה לי שיש טעות:
את מה מקציפים עם סוכר הווניל ומוסיפם שמן ומים:
את החלבון (הלבן) או את החלמון?
אשמח לתשובה.
תודה
א. לא מובן איך יענקי מתחילה.
ב. המתכון כתוב נכון -את החלמונים מקציפים עם השמן סוכר הווניל מגיע להוסיף טעם והוציא ריח וטעמי לוואי שיש לביצים …
ג. בהצלחה ….
ד. אני לא כותבת המתכון רק מבינה בחסדי ד' בעניינים אלו ….שמחתי לסייע.
ממש לא כדאי לאכול ביצים חיות.
המתכון הזה עלול לסכן חיים.
אם זה עובר הקפאה אין חשש !!!! הקפאה עמוקה מנטרלת סיכון כמו בהרתחה …
אפשר לפסטר את הביצים
זה לא גלידה זה ממרח ביצים!!
תמיד אמרו שביצים חיות זה מסוכן.
איך זה עובד פה?
זה אמור לעבור הקפאה אז אין חשש לגבי ביצים
מגישים מיד או מקפיאים?
ברגע שהביצים מוקצפות הן עוברות תהליך כלשהו
המתכון לא ברור… מקפיאים? כמה זמן? במכונת גלידה או במקפיא רגיל? אפשר להחליף את הקפה בטעם אחר?
לקציף קצפת צמחית עם קפה ומעט אינסנט פודניג נראה לי כבר עדיף טעים ובריא יותר
אז יצא לך סגנון של קצפת/קרם לעוגה ולא גלידה….
מקפיאים במקפיא רגיל בתוך קופסה סגורה. במקום הקפה אשר להוסיף כל טעם אחר שבא לך.
נשמע אחלה מתכון
רק על מה שמים זאת
על הראש
אני בהלם מכמות התגובות המגוונות והעמוקות